لنوو Z5s با مجهز شدن به اولین پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 8150 کوآلکام معرفی خواهد شد

بعد از انتشار مشخصات فنی پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 8150 و عملکرد قویتر این پردازنده به نسبت پردازنده های 7 نانومتری A12 بایونیک اپل و Kirin 980 هوآوی حال لنوو Z5s قرار است به این پردازنده قدرتمند 7 نانومتری مجهز شود.

لنوو Z5s با کد L78071 توانسته است تاییدیه TENNA را کسب کند. با این اتفاق مدت زمانی زیادی تا رونمایی رسمی این گوشی هوشمند باقی نمانده است. به احتمال زیاد به زودی ما شاهد اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 8150 خواهیم بود.

مشخصاتی کلی از لنوو Z5s

وب سایت رسمی TENNA تصویری از این گوشی هوشمند منتشر کرده است که با توجه به تصاویر منتشر شده که ملاحظه می کنید می توان اطلاعات مفیدی از این گوشی هوشمند کسب کرد.

لنوو Z5s قرار است از سه سنسور برای دوربین اصلی بهره ببرد. در قسمت صفحه نمایش نیز بهره بردن این گوشی از ناچ زیبای واتردراپ را مشاهده می کنیم که تنها مقدار خیلی کمی فضا برای دوربین سلفی در نظر گرفته است که خاصیت زیبا یک دست بودن صفحه با استفاده از ناچ واتردراپ را به خوبی نشان می دهد.

تصویر منتشر شده از لنوو Z5s

صفحه نمایش 6.3 اینچی که به دلیل عدم استفاده سنسور اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش به احتمال زیاد آمولد نمی باشد و ممکن است از صفحه نمایش ال سی دی استفاده شده باشد.باتری تقریبا مناسب 3210 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

شاید اگر همین میزان باتری برای گوشی هوشمندی با این ابعاد صفحه نمایش و پردازنده اسنپدراگون 845(نسل قبلی پردازنده های اسنپدراگون کوآلکام) در نظر گرفته می شد عملکرد خوبی را ارائه نمی داد، اما با توجه به مصرف انرژی بسیار کمتر چیپست اسنپدراگون 8150 به نسبت نسل قبلی خود، باتری 3210 میلی آمپری به راحتی پاسخ گوی این گوشی هوشمند می باشد.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم لنوو مراسم رسمی رونمایی از این محصول جدید خود را چه تاریخی اعلام خواهد کرد. با ما همراه باشید تا از لحظه لحظه اتفاقات دنیای تکنولوژی مطلع شوید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود