تصویر جعبه پردازنده های نسل 12 اینتل یا Intel Alder فاش شد

زمان زیادی به عرضه پردازنده های نسل 12 اینتل یا سری Alder Lake باقی نمانده است. در جدیدترین اطلاعات به دست آمده اکنون به تصویر جعبه پردازنده های Alder Lake دسترسی داریم. تا کنون اطلاعات زیادی از این پردازنده ها فاش شده است اما تصویر جعبه های نسل 12 نشان از تغییر هدفمند اینتل در بازار پردازنده دارد.

بر اساس اظلاعات منتشر شده از videocardz اکنون تصویر جعبه پردازنده های نسل 12 اینتل پیش روی ما است. خبرهای قبلی حاکی از آن بود که پردازنده های سری Core i9/i7/i5 با پسوند K و KF به خنک کننده داخل جعبه مجهز نیستند. این واقعیت که خنک کننده های داخل جعبه مناسب پردازنده هایی با توان حرارتی بالا نیستند باعث شده تا اینتل تنها برای پردازنده های غیر K و KF خنک کننده ای را در نظر بگیرد.

آنطور که مشخص است پردازنده Core i9-12900K به عنوان پرچمدار و گل سر سبد سری Alder Lake یا نسل 12 با طراحی منحصر به فردی در بخش جعبه به بازار عرضه می شود. جعبه ای که با زبان طراحی جدید اینتل همگام است اما همچنان در داخل آن تنها پردازنده و پایه نگه دارنده دیده می شود. دیگر پردازنده های سری Core i9/i7/i5 دارای جعبه ای با طراحی آشنا و ساده هستند تا تفاوت بین پرچمدار و دیگر SKU ها بیش از پیش شود.

اما همانطور که مشخص است، خبری از تصویر جعبه پردازنده های سری Core i3 نیست. این موضوع شایعات مبنی بر زمان معرفی دیگری برای این سری را به واقعیت نزدیک تر می کند. احتمال این که اینتل پردازنده های Alder Lake را در تاریخ 6 آبان معرفی کند بسیار است.


اختصاصی بنچیمو: بنچمارک پردازنده های نسل 12 اینتل به همراه DDR5


پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد