تصویر رسمی منتشر شده از گوشی میان رده گوگل پیکسل 3A

گوگل با معرفی دو گوشی هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال نشان داد که در زمینه گوشی های هوشمند نیز حرفی برای گفتن دارد. این گوشی های هوشمند در حال که تنها از یک سنسور دوربین اصلی بهره می بردند، توانستند بهترین امتیاز در بخش گوشی هایی با یک دوربین اصلی از وب سایت معتبر دگزومارک را به خود اختصاص دهند. در حالی که آیفون ایکس آر هم نیز تنها از یک سنسور برای دوربین اصلی خود استفاده کرده بود، این محصولات گوگل بودند که توانستند عملکرد بهتری را از خود نشان دهند. حال نیز شاهد رونمایی گوگش پیکسل 3A و پیکسل 3A ایکس ال به عنوان محصولاتی با قیمت ارزانتر خواهیم بود.

گوگل این بار با هدف بازار فروش جهانی

گوگل ایکس ال با اینکه همانطور که گفتیم از تنها یک سنسور برای دوربین اصلی بهره برد، توانست در تست عکاسی در حالت شب گوشی قدرتمندی چون آیفون ایکس اس مکس را هم نیز شکست دهد. حال نیز این شرکت در پی عملکرد خوب در زمینه فروش گوشی های هوشمند خودمی باشد.

گوگل پیکسل 3A

بعد از معرفی و بازخورد خوبی این گوشی های هوشمند، گوگل تصمیم گرفته تا محصولات جدید این سری را با قیمت مقرون به صرفه تری روانه بازار کند. پیکسل 3A و پیکسل 3A ایکس ال از نظر مشخصات فنی در نظر گرفته شده چنددان تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما پیکسل 3A ایکس ال از صفحه نمایش بزرگتر و باتری قدرتمند تری بهره مند خواهد شد.

اطلاعات دقیق از مشخصات فنی دیگر در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند در دسترس نیست، اما خوب باز هم گوگل تصمیم گرفته تا از تنها یک سنسور برای دوربین اصلی خود بهره ببرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود