تصویر منتشر شده از سامسونگ گلکسی اس 10E با رنگ خاص زرد قناری

رویه که سامسونگ برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 در پیش گرفته، تقریبا شبیه به پرچمداران جدید اپل بوده، اپل از سه گوشی هوشمند بصورت رسمی پرده برداری کرد و آیفون ایکس آر را به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه تر با رنگ بندی های متنوع روانه بازار کرد. حال گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 قرار شده در قالب سه گوشی هوشمند در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) بصورت رسمی رونمایی شوند. همانند آیفون ایکس آر، سامسونگ گلکسی اس 10E نیز به عنوان گوشی مقرون به صرفه تر این خانواده قدرتمند معرفی می شود، رنگ بندی های زیبایی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس 10E با رنگ خاص زرد قناری

رنگ زرد قناری جذاب گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس  به عنوان اصلی ترین گوشی های هوشمند این خانواده از رنگ بندی های ثابتی بهره مند شده اند و اما حال تصاویری از رنگ بندی های در نظر گرفته شده برای گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E به همراه رنگ خاص زرد قناری منتشر شده است.

سامسونگ گلکسی اس 10E با رنگ خاص زرد قناری

این محصول ارزان قیمت تر سامسونگ از صفحه نمایش 5.8 اینچی بهره می برد که بر خلاف دو گوشی دیگر این خانواده از قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت دکمه پاور خود استفاده خواهد کرد. اما از میان رنگ های در نظر گرفته شده، این اولین بار می باشد که سامسونگ چنین رنگی را برای گوشی هوشمندی در نظر می گیرد. و تصاویر نشان از زیبایی این محصول جدید می دهند.

قیمت ارازنتر از آیفون ایکس آر

علاوه بر رنگ زرد قناری خاص، رنگ بندی سفید، مشکی و سبز خاص نیز برای سامسونگ گلکسی اس 10E در نظر گرفته شده است. نکته جالب دیگر در مورد قیمت این گوشی هوشمند می باشد.

سامسونگ گلکسی اس 10E

آیفون ایکس آر با هدف قیمت مناسب تر و فروش بیشتر روانه بازار شد، تقریبا معرفی سامسونگ گلکسی اس 10E نیز چنین هدفی را خواهد داشت اما احتمال موفقیت سامسونگ گویا بیشتر خواهد بود، چرا؟

آیفون ایکس آر با قیمت پایه 845 دلاری روانه بازار شد اما سامسونگ گلکسی اس 10E با قیمت 780 دلاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت یعنی 65 دلار ارزانتر، و از طرفی واقعا می شود با اطمینان گفت گلکسی اس 10E از امکانات بهتری به نسبت آیفون ایکس آر نیز بهره می برد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

باگ بسیار عجیب به‌روزرسانی iOS 17.5 اپل : ظاهر شدن عکس‌های حذف‌شده از سال‌ها قبل !

آیا تبلت‌های M4 iPad Pro اپل که نزدیک به 5 میلی‌متر ضخامت دارند تحت فشار معمولی خم می‌شوند ؟

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند