تصویر منتشر شده از وان پلاس 7 پرو با رنگ خاص و زیبا

وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو به همراه وان پلاس 7، قرار است به عنوان پرچمداران جدید این شرکت رونمایی شوند. این در حالی است که شایعات منتشر شده برای این محصولات بسیار زیاد بوده و تا به الان از در نظر گرفتن برخی مشخصات فنی برای این گوشی های هوشمند مطمئن شده ایم. اما در تصویر جدید منتشر شده، رنگی آشنا برای گل سرسبد پرچمداران وان پلاس در نظر گرفته که این شرکت تلاش داشته تا نام جدید برای این رنگ انتخاب کند.

رنگ خاص Almond برای وان پلاس 7 پرو

در نگاه اول به تصویر منتشر شده، رنگ بندی طلایی یا همان گلد را که یکی از رنگ های محبوب برای پرچمداران می باشد را شاهد هستیم و به واقع نیز شاید این همان رنگ طلایی باشد. اما وان پلاس نام این رنگ در نظر گرفته شده برای این پرچمدار خود را Almond نام گذاری کرده است.

وان پلاس 7 پرو

دلیل این نام گذاری چندان مشخص نیست، شاید وان پلاس از شماره رنگ های خاصی برای این گوشی استفاده کرده اما مشخص است که سعی داشته کمی متفاوت باشد. اما طراحی در نظر گرفته شده با توجه به مجهز شدن به دوربین سلفی پاپ آپ و سنسور های دوربین اصلی چهار گانه در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، دقیقا همان مشخصاتی است که پیش از این پیش بینی شده بود و دیگر مطمئن هستیم که چنین مشخصاتی برای نمونه اصلی این پرچمدار نیز در نظر گرفته خواهد شد.

این پرچمداران جدید اولین گوشی های هوشمند این شرکت خواهند بود که از دوربین های اصلی سه گانه ای بهره مند خواهد شد. خبر های نشان از مجهز شدن این دوربین های اصلی به یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی دارند. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند را نیز نباید فراموش کرد. برای اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی در نظر گرفته شده به مطلب انتشار مشخصات فنی وان پلاس 7 و 7 پرو پیش از رونمایی رسمی، مراجعه کنید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد