تصویر منتشر شده از گوشی هوشمند میان رده سامسونگ گلکسی M20

گوشی ها هوشمند میان رده سامسونگ همواره عملکرد خوبی را از خود نشان داده است و این شرکت کره ای جایگاه اول فروش گوشی های هوشمند در بازار جهانی را مدیون فروش همین گوشی های هوشمند میان رده خود می باشد. حال نیز سامسونگ گلکسی M20 قرار است به عنوان گوشی هوشمند میان رده این شرکت خود را معرفی کند.

سامسونگ با معرفی گلکسی A8s با صفحه نمایش اینفینیتی O به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده که از چنین صفحه نمایشی استفاده کرده است نشان داده برنامه ی ویژه ای برای گوشی های هوشمند میان رده خود برای سال آینده میلادی دارد.

سامسونگ گلکسی M20

برای این گوشی هوشمند میان رده در حال که تا به امروز تنها سامسونگ از صفحات LCD برای گوشی های هوشمند میان رده خود استفاده می کرده است این بار تصمیم به مجهز کردن گلکسی M20 به صفحه نمایش با کیفیت سوپر آمولدی 5.6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی پلاس که برای پرچمداران خود استفاده می کرده است گرفته.

تصویر منتشر شده از سامسونگ گلکسی M20

در تصویر منتشرشده همانطور که مشاهده می کنید ناچ واتر دراپ برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده است. پردازنده اگزینوس 7885 با رم های 3 و 4 گیگابایتی با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء میکرو اس دی و باتری 3300 میلی آمپری از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند میان رده می باشد.

دوربین

برای سنسور های دوربین گلکسی M20 چندان تلاشی صورت نگرفته است و این گوشی هوشمند از یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می برد. انتظار می رود این گوشی هوشمند بعد از گلکسی A8s رونمایی شود که به احتمال زیاد به اوایل سال میلادی 2019 موکول خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A8s با صفحه نمایش اینفینیتی O

با توجه به برنامه ویژه سامسونگ برای گوشی های هوشمند میان رده این غول کره ای گویا تصمیم دارد رتبه اول فروش گوشی های هوشمند را برای خود نگه دارد و تهدیدات هوآوی را برای رسیدن به این مکان بی فایده بگذارد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فرصت ده روزه به صاحبان گوشی‌های پیکسل گوگل : یا به‌روزرسانی کنید یا از آن استفاده نکنید !

رنگ جدید زرد تیتانیومی به خط تولید گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ اضافه شد

سری آیفون 16 اپل برای عرضه در چین با مشکل مواجه خواهد شد