تعداد عرضه سری گوشی‌های Galaxy S24 به بالاتر سری S23 رسید و مدل Ultra محبوب‌ترینِ این خانواده شد

خانواده گوشی‌های گلکسی اس 24 اکنون قطعاً یکی از بهترین سری‌های بازار هستند. علیرغم اینکه ظاهر این گوشی‌ها تقریباً مشابه مدل‌های قبلی خود هستند، سامسونگ تغییرات زیادی ایجاد کرده و پیشرفت‌های زیادی به آن‌ها اضافه کرده و اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که این سری توانسته از نظر تعداد واحدهای عرضه شده از سری گلکسی S23 و همچنین سری گلکسی S22 بهتر عمل کند.

همانطور که قبلاً تصور می‌شد سری گلکسی اس 24 واقعاً خوب عمل کرد، چرا که سامسونگ هدف ارسال خود را از 12 میلیون دستگاه به 13 میلیون نسخه تخمینی افزایش داد و این اتفاق به این معنی است که فروش جهانی جدیدترین پرچمدار سامسونگ 8 درصد بیشتر از فروش دستگاه‌های گلکسی اس 23 در مدت مشابه یعنی از 28 ژانویه تا 17 فوریه بوده است. فروش سری گلکسی اس 24 در منطقه اروپای غربی 28 درصد افزایش یافته؛ در کره جنوبی، این گوشی‌ها 22 درصد بیشتر از مدل‌های قبلی خود به فروش رفته‌اند و این تعداد در ایالات متحده هم به بالاتر از 14 درصد رسیده؛ این برای سامسونگ خبر خوبی شد، چرا که به هدف خود رسید.

در مورد محبوب‌ترین مدل در سری گلکسی اس 24 هم باید گفت که همانطور که حس زده می‌شد، گلکسی اس 24 اولترا توانست پیشتاز ماجرا شود. نسخه Ultra در این سری توانست 52 درصد از کل فروش را تشکیل دهد. نسخه پایه 27 درصد از فروش را به خود اختصاص داد و نسخه پلاس موفق به کسب 21 درصد از فروش شد. کمتر از دو ماه از عرضه گلکسی اس 24 می‌گذرد به نظر می‌رسد که فروش این گوشی‌ها بهتر از حد انتظار عمل کرده، به طوری که گلکسی اس 24 اولترا در حال حاضر رکوردهای سری گلکسی اس 23 را شکسته است. البته درست است که سری اس 23 فروش بهتری نسبت به سری اس 22 داشت، اما نه به این میزان. سامسونگ سری اس 24 را با بسیاری از بهبودها، از جمله افزودن Galaxy AI و دوربین‌های بهتر، تهیه کرده است.

پست های مرتبط

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند

سامسونگ در تولید انبوه تراشه Exynos 2500 به مشکل خواهد خورد