تغییرات بزرگی برای بازی PUBG Battlegrounds در راه است : از ارتقا به موتور Unreal Engine 5 گرفته تا ایجاد محیط‌های تخریب‌پذیر در بازی !

نزدیک به هفت سال از زمانی که بازی PUBG: Battlegrounds دنیای گیم را دگرگون کرد، می‌گذرد. این بازی شوق Battle Royale را که می‌توانست سال‌ها بر بازی‌های آنلاین تسلط داشته باشد، شعله‌ور کرد و الهام‌بخش بازی‌های مشابه شد.

در حالی که بازی PUBG: Battlegrounds به اندازه گذشته محبوب نیست، هنوز رکورد پلی‌دادن همزمان در Steam را با بیش از یک میلیون پلیر یعنی بیشتر از بازی Palworld در اختیار دارد. این بازی هنوز هم یک جامعه فعال دارد که مشتاق به‌روزرسانی‌ها هستند. امروز، توسعه‌دهنده بازی یعنی KRAFTON نقشه راه دقیقی را برای امسال ارائه کرد و اعلام کرد که تغییرات عظیمی در راه است.

اول اینکه، استودیو این بازی را از موتور Unreal Engine 4 به Unreal Engine 5 ارتقاء خواهد داد. مدیر تولید Ingame یعنی Taehryun Kim به این باور است که طرفداران مشتاق بهبود بصری در بازی هستند و هدف تیم سازنده از این ارتقا، دستیابی به بالاترین کیفیت بصری در موارد بسیاری از شخصیت‌ها و وسایل نقلیه گرفته تا سلاح‌ها و خود دنیای بازی است. این فرد همچنین اعلام کرد که تنها هدف، ارتقای موتور بازی نیست. طی فرآیند بهبود بازی، تغییرات مختلف دیگری هم ایجاد خواهد شد. طبق گفته Kim توضیح همه چیز با جزئیات دشوار است، اما بر اساس آنچه که مشخص شده، تیم سازنده، ویژگی‌های نمادین و اصلی گیم‌پلی بازی PUBG: Battlegrounds را حفظ خواهد کرد و تمام تلاش خود را جهت ماندگاری بازی به کار می‌گیرد.

استودیو KRAFTON همچنین در حال آماده‌سازی یک ماد UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) است که به پلیرها اجازه می‌دهد نقشه‌ها و مادهای خود را در بازی ایجاد کنند. علاوه بر این، محیط‌های تخریب‌پذیر هم به جهت پویاتر شدن به بازی معرفی خواهند شد. پلیرهای PUBG: Battlegrounds می‌توانند به‌طور استراتژیک بخش‌هایی از ساختمان‌ها را تخریب کنند یا موانع دفاعی بسازند، مسیرهای حمله جدیدی را باز کنند یا مناطقی را ایمن کنند. پیش‌نمایشی از این ویژگی در به‌روزرسانی آوریل همراه می‌شود و سپس در پچ‌های بعدی گسترش می‌یابد.

به‌روزرسانی‌های بازی PUBG: Battlegrounds قرار است هر دو ماه یک‌بار در طول سال 2024 منتشر شوند. KRAFTON همچنین در حال توسعه آیتم‌های متمرکز بر بقا برای افزودن اقدامات پویاتر و اصلاح و گسترش حالت‌های ویژه به جهت واقعی‌تر شدن بازی است. در همین میان سیستم‌ها و محتوای جدید گیم‌پلی هم برای تشدید درگیری و ارائه چالش‌های جدید راه‌اندازی خواهند شد. قرار بر این شده که تقابل تیمی هم توسعه یابد و KRAFTON قول بهبودهایی را در زمینه ایحاد هم‌تیمی، رتبه‌بندی و سیستم‌های ضد تقلب داده است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024