تفاوت آشکار گرافیک بازی Anthem در E3 و نسخه انتشار یافته

بازی Anthem زمانی که در E3 به نمایش در آمد حتی نظر کسانی که سر رشته ای از بازی ها نداشتند هم جلب کرد. بازی با جهانی باز، محیط های خیره کننده و نمایش گیم پلی فوق العاده. اما در ویدئویی گیم پلی نسخه منتشر شده Anthem تفاوت آشکار گرافیک این بازی را با نسخه ای که در نمایشگاه E3 نمایش داده شد را نشان می دهد.

معمولا این اتفاقی است که می افتد. توسعه دهندگان در نمایشگاه E3 نسخه ای تکامل یافته و از هر نظر کامل را به نمایش در می آوردند اما زمانی که بازی منتشر می شود خبری از آن جزئیات و گیم پلی عالی نیست. اما به نظر می رسد این داستان برای بازی Anthem بسیار آشکار صورت گرفته است. همانطور که در ویدئوی آخر مطلب مشاهده می کنید، گیم پلی بازی به شدت افت کرده و دیگر از آن فضاسازی های خیره کننده خبری نیست.

بازی Anthem توسط استودیوی BioWare توسعه یافته و Electronic Arts نقش منتشر کننده آن را دارد. بازی نقش آفرینی که اگر به سبک نمایشگاه E3 منتشر می شد، دیگر بازی ها جرات مقابله با آن را نداشت. گیم پلی بازی Anthem ترکیبی است از ژانر تیرانداز و نقش آفرینی با ترکیبی از جهان باز محیط اطراف که می تواند هر گیمری را ساعت ها پای کامپیوتر یا کنسول های مایکروسافت ایکس باکس وان و پلی استیشن بنشاند.

اما متاسفانه به هر دلیلی این بازی آنچه در نمایشگاه E3 نمایش داده شد نبود. پس تا حدی می توان موردانتظارترین عنوان را به نسخه جدید مترو یا فارکرای اهدا کرد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !