تفاوت نسخه های مختلف Forza در طول 13 سال / از 2005 تا 2018

عنوان Forza را باید یکی از موفق ترین بازی های مسابقه ای دانتس. نسخه هایی که معمولا از زمان ساخت خود چند سال جلوتر بودند و با گیم پلی هیجان انگیز و فیزیک خود خودروها سعی بر کنار زدن دیگر عناوین را داشت. بازی فورزا در دو بخش Motorsport و Horizon توسعه داده می شود.

موتور اسپرت نسخه ای است که توسط توسعه دهند Turn 10 Studios خلق می شود اما هورایزن فکر توسعه دهندگان مختلف جهانی را به خود جذب کرده است. مایکروسافت سعی دارد تا در این نسخه ها با در نظر گرفتن گرافیک بالای عناوین و فیزیک خوب خودروها، چالشی بزرگ بر سر راه عنوان گرن توریسمو سونی بیاندازد. با این که از نظر هیجان رانندگی، مسابقات جذاب و محیط های فریب دهند سری فورزا تا حدودی موفق تر عمل کرده است اما نمی توان دقت بالای گرن توریسمو در ساخت جزئیات بسیار و شبیه سازی که تنها حرفه ای ها را مجذوب خود می کند چشم پوشی کرد.

این بازی انحصاری که تنها بروی کنسول های ایکس باکس و تا حدودی ویندوز قابل اجرا است، تا کنون 7 نسخه از موتوراسپرت و 4 نسخه از هورایزن را روانه خانه گیمرها کرده است. اولین نسخه این سری در سال 2005 ساخته شد و آخرین آن در سال 2018 با نام Forza Horizon 4 روانه بازار شد. حال ویدئویی از تمام نسخه های این عنوان محبوب منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف دید. با ما همراه باشید.

پست های مرتبط

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟