تیزر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6 جنگ خلیج فارس در دهه 90 میلادی را به تصویر می‌کشد

اخیراً اطلاعات جدیدی از قسمت پیش روی Call of Duty می‌شنویم. این بازی ادامه سری Black Ops خواهد بود که توسط استودیو Treyarch ساخته می‌شود. این بازی در دهه 90 طی اولین جنگ خلیج فارس اتفاق می‌افتد. هفته گذشته بازی Call of Duty: Black Ops 6 رسماً به عنوان عنوان قسمت بعدی CoD امسال معرفی شد و اکنون یک تیزر لایو اکشن جدید هم جنگ خلیج فارس را در دهه 90 تأیید کرده است.

تیزر جدیدی که در کانال یوتیوب Call of Duty با عنوان «چشمات را باز کن» منتشر شده، بیننده را به دهه 90 میلادی می‌برد. بخش‌های زيادي از جنگ خليج فارس و تعدادی از تصاویر صدام حسين، بیل کلینتون و جرج بوش وجود دارد. از آنجایی که این بازی دنباله سری Black Ops به حساب می‌آید، داستانی مبهم در آن وجود دارد و تئوری‌های توطئه در رابطه با جنگ خلیج فارس را در خود جای خواهد داد. مهم‌تر از همه اینکه این تیزر شخصیت محبوب فرانک وودز را هم نشان می‌دهد و به برگشت این شخصیت اشاره می‌کند.

کانال یوتیوب Call of Duty همچنین وعده داده که فردا تریلر زنده دیگری از بازی Black Ops 6 منتشر شود. در هر صورت، اولین نگاه کامل به بازی Call of Duty: Black Ops 6 را پس از نمایشگاه بزرگ بازی‌های Xbox مایکروسافت که در 9 ژوئن برگزار می‌شود، خواهیم داشت. پلتفرم‌های Call of Duty: Black Ops 6 معرفی نشده‌اند، اما انتظار می‌رود این پلتفرم به خط انتشار معمول بازی از جمله پلی‌استیشن و کنسول‌های نسل آخر بیاید. همچنین انتظار می‌رود این بازی در Game Pass هم راه‌اندازی شود.

پست های مرتبط

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

مایکروسافت به خریداران نسخه Bite Back بازی Redfall بازپرداخت ارائه می‌کند

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد