تیزر ویدئویی از گوشی هوشمند میان رده سامسونگ گلکسی M20

سال 2019 قرار است یکی از بهترین سال ها برای گوشی های هوشمند میان رده باشد، و شرکت های سرمایه گذاری ویژه ای برای گوشی های هوشمند میان رده خود در نظر گرفته اند، همانطور که قبلا اطلاعاتی از سه گوشی هوشمند میان رده جدید سری M یعنی گلکسی M10، گلکسی M20 و گلکسی M30 منتشر شده بود، این گوشی های هوشمند میان رده قرار است جایگزین گوشی های سری C و J سامسونگ باشند و با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده باشد گفت جانشینان بسیار در خود و خوبی خواهند بود.

سامسونگ گلکسی M20

سامسونگ گلکسی M20 با ناچ U

اما به تازگی تیزر ویدئویی منصوب به سامسونگ گلکسی M20 یکی از سه گوشی هوشمنئد میان رده این سری منتشر شده است و با دیدن اینو ویدئو تصمیم گرفتیم شما را هم به دیدن آن دعوت کنیم.

قبلا اطلاعات منتشر شده خبر از استفاده ناچ واتردراپ معروف برای گوشی های هوشمند سری M سامسونگ می داد ولی حالا باید بدانید که هرچند استفاده از چنین ناچ زیبایی برای یک گوشی هوشمند میان رده خبر بسیار خوبی اما ما برای شما خبر خوشحال کننده تری داریم. همانطور که می دانید در سال میلادی گذشته سامسونگ بصورت رسمی از ناچ های زیبای طراحی شده خود پرده برداری کرد و اذعان داشت از این پس برای گوشی های هوشمند خود از چنین ناچ هایی بهره خواهد برد.

سامسونگ گلکسی M20

اولین طراحی صفحه نمایش جذاب سامسونگ که زودتر از همه معرفی شد صفحه نمایش اینفینیتی O بود که در ابتدا برای گوشی هوشمند میان رده گلکسی A8s این شرکت مورد استفاده قرار گرفت و قرار است نسخه آمولد این نوع صفحه نمایش برای گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 نیز استفاده شود. شابد در هنگام رونمایی صفحات نمایش طراحی شده سامسونگ کمتر کسی فکر می کرد چنین طراحی های زیبایی برای گوشی های هوشمند میان رده مورد استفاده قرار گیرد اما با رونمایی گلکسی A8s تمام این حدس ها نقض شد.

حال باید با افتخار اعلام کنیم که گوشی های سری M این غول کره ای قرار است از ناچ U شکل زیبایی که به نظر خودم بسیار زیباتر از ناچ واتردراپ است بهره خواهند برد.. در حالی که کمتر از یک ماه تا رونمایی این گوشی های هوشمند زمان باقی مانده است واقعا استفاده از چنین صفحه نمایشی اتفاق بسیار خوبی است.

پست های مرتبط

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

بررسی یکی از بهترین میکروفون های زیر 10 تومان MSI IMMERSE GV60 STREAMING

آموزش بروزرسانی بایوس و فعال کردن پروفایل اینتل در مادربردهای ایسوس