فروش فوری محصولات سایپا از صبح روز یکشنبه 23 دی ماه 1397

سایپا فروش فوری محصولاتش را از صبح امروز یکشنبه 23 دی ماه 1397 شروع کرده است. این فروش در حالی رخ می دهد که سایپا ماه ها است با افت تولید و عدم تحویل خودرو به مشتری روبرو بوده است. به گفته مدیر عامل این مجموعه، عدم تولید و تحویل خودرو به مشتری به دلیل وجود برخی از محدودیت ها بوده است. 

محمدرضا سروش، مدیرعامل خودروسازی سایپا عنوان کرد اخیرا به دلیل وجود برخی از محدودیت‌ها و مشکلات از جمله تامین نشدن ارز، عدم تامین قطعات مورد نیاز و کاهش سرمایه در گردش قادر به تولید و عرضه برخی از محصولات نبوده‌ایم. البته سایپا برای بازیابی سرمایه ها و رونق مجدد در گردش سرمایه، بیش از هزار میلیارد تومان املاک مازاد در اختیارش را تا پایان سال 97 به  بخش خصوصی واگذار می‌کند.

مدیرعامل سایپا در ادامه افزود اکثر تعهدات خود را نسبت به مشتریانش تا پایان سال جاری انجام می‌دهیم و باقی‌مانده تعهدات نیز تا اردیبهشت سال آینده به مشتریان تحویل داده می‌‌شود. همچنین قیمت خودروها در زمان تحویل بر اساس قراردادهای مشتریان محاسبه می‌شود. مدیرعامل سایپا در پایان اضافه کرد فروش فوری محصولات سایپا از صبح روز یکشنبه 23 دی ماه 1397 شروع شده است و مشتریان می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

دعوت نامه محصولات سایپا در دی‌ ماه 97

دعوت نامه محصولات سایپا برای مشتریان ارسال شد. شرکت سایپا برای تکمیل وجه مشتریان موعد خرداد الی آبان 1397 به منظور تحویل خودروهای تیبا، چانگان، آریو، سایپا کوییک و سایپا 151 دعوتنامه ارسال کرد.

بر اساس اطلاعیه جدید شرکت سایپا، مشتریان موعد خرداد، تیر، شهریور، مهر و آبان 1397 برای خودروهای تیبا، چانگان، آریو، سایپا کوییک و سایپا 151 می‌توانند از تاریخ 23 دی‌ماه 1397 برای تکمیل وجه تعهدات نقدی و اعتباری خود اقدام کنند. در ادامه، جزئیات دعوتنامه محصولات سایپا را مشاهده می‌کنید:

نوع خودرو ثبت‌نامی زمان تحویل منبع اعتبار نوع خودرو قابل تحویل رنگ‌های قابل تحویل
تیبا دوگانه‌سوز ویژه مشتری و مشارکت در تولید شهریورماه نقدی و اعتباری تیبا دوگانه‌سوز سفید متالیک، نوک‌مدادی متالیک، مشکلی متالیک، نقره‌ای متالیک، آبی تیره متالیک
تیبا دوگانه‌سوز ویژه مشتری آبان‌ماه نقدی تیبا دوگانه‌سوز سفید متالیک، نوک‌مدادی متالیک، مشکلی متالیک، نقره‌ای متالیک، آبی تیره متالیک
چانگان ویژه مشتری آبان‌ماه نقدی چانگان سفید متالیک، نوک‌مدادی متالیک، مشکلی متالیک، نقره‌ای متالیک، قهوه‌ای متالیک، آبی تیره متالیک
آریو ویژه مشتری شهریورماه نقدی آریو اتوماتیک سفید، مشکی متالیک
آریو ویژه مشتری مهرماه نقدی آریو اتوماتیک سفید، مشکی متالیک
آریو ویژه مشتری آبان‌ماه نقدی آریو اتوماتیک سفید، مشکی متالیک
سایپا کوییک ویژه مشتری خردادماه نقدی کوییک دنده معمولی سفید
سایپا کوییک ویژه مشتری تیرماه نقدی کوییک دنده معمولی سفید
سایپا کوییک ویژه مشتری مردادماه نقدی کوییک دنده معمولی سفید
سایپا کوییک ویژه مشتری شهریورماه نقدی کوییک دنده معمولی سفید
سایپا 151 ویژه مشتری و نماینده آبان‌ماه نقدی و اعتباری سایپا 151 سفید

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر