اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

اسکوترهای اسپرت اکنون در بازارهای جهانی به خصوص بازار آسیا با رشد فروش قابل توجهی روبرو هستند. یکی از محبوب ترین مدل ها یاماها آیروکس 155 است که در بازار داخلی، نمونه اصلی و طرح آن بسیار به چشم می خورد. این اسکوتر یاماها برای سال 2023 با حفظ بسیاری از مشخصات، اکنون به قابلیت کنترل کشش مجهز شده است. یاماها با طراحی یک موتور 155 سی سی با تکنولوژی ساخت بالا، مواردی همچون عملکرد چشم گیر و مصرف کم را به طور هوشمندانه ای به اسکوترهای اسپرتش تزریق کرده است. این موتور 155 سی سی با خنک کننده مایع و پاشش مستقیم سوخت، ویژگی VVA یا سوپاپ محرک متغیر را به کار گرفته تا بهره وری سوخت در دورهای پایین و عملکرد بالا در دورهای بالاتر به طور چشمگیری افزایش یابد. همانطور که مشخص است آیروکس 155 و NMAX به این موتور پیشرفته مجهز هستند.

اما برای سال 2023، یاماها با معرفی سیستم کنترل کشش، به روز رسانی فنی Aerox 155 را ارائه کرده است. البته، با توجه به موتور 155 سی سی آن، به طور فنی نباید این اسکوتر به TCS نیاز داشته باشد. با این حال، با توجه به ماهیت و ظاهر اسپرت و تنوع سوارکارانی که این اسکوتر را انتخاب می کنند، احتمالاً یاماها ترجیح داده به سمت ایمن تر شدن سواری آیروکس گام بردارد.

همچنین در بخش ایمنی، یاماها Aerox 155 2023 نیز به صورت استاندارد به ABS مجهز شده است. این امر باعث افزایش اعتماد به نفس راکب می شود، به خصوص برای کسانی که تجربه کافی در موتور سواری ندارند. آیروکس جدید نیز مطابق با آخرین مقررات آلایندگی عرضه می شود.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر

چگونه لوازم یدکی کیا و هیوندای را با قیمت مناسب خریداری کنیم ؟