سنسور دمای ساعت های گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرواز طریق آخرین به روزرسانی نرم افزار فعال شد

سامسونگ بالاخره پند ماه پس از عرضه ساعت های هوشمند گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو، با یک به رزورسانی نرم افزاری، سنسور دمای این ساعت را فعال کرد. حسگر مادون قرمز این ساعت ها باید قادر به جمع آوری داده های دقیق باشد، اما فقط در شرایط خاص این داده ها جمع آوری می شوند. این ویژگی تازه فعال شده از طریق آخرین به روزرسانی نرم افزاری در دسترس کاربران قرار می گیرد.

سامسونگ بالاخره یک به‌روزرسانی برای Galaxy Watch5 و Galaxy Watch5 Pro منتشر کرد که حسگر دمای پوست آن‌ها را فعال می‌کند. سامسونگ مانند اپل واچ سری 8 و واچ اولترا، سنسور را به ردیابی چرخه های قاعدگی محدود می کند. به دلایلی، سامسونگ به سری گلکسی واچ 5 اجازه نمی دهد تب را تشخیص دهد یا ردیابی دقیق تری در داده های خواب ارائه دهد.

صرف نظر از این موضوع، سامسونگ بیان می کند که One UI Watch داده ها را برای پیش بینی تمام مراحل چرخه قاعدگی تفسیر می کند. علاوه بر این، سری گلکسی واچ 5 می تواند نمودار ماه قبل این چرخه را نیز ارائه دهد. به گفته این شرکت، این ویژگی را می توان از طریق برنامه Samsung Health در زیر چرخه ردیابی فعال کرد.

سامسونگ با فعال شدن سنسور دمای پوست بسیار تاکید دارد که تمام داده های دمای پوست را به صورت محلی در Galaxy Watch5 یا Galaxy Watch5 Pro ذخیره می کند و نه در سرورهای خود. همچنین، سامسونگ ادعا می‌کند که تمام داده‌ها را نیز رمزگذاری می‌کند، تا اگر ساعت هوشمند شما به هر طریقی به خطر بیفتد، آرامش خاطر بیشتری داشته باشید.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد