دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر

کمپین سرمایه گذاری Indiegogo اکنون برای ساخت دوچرخه برقی BUXUS Eva هزینه های لازم را جمع آوری می کند. دوچرخه BUXUS Eva با ظارهی جذاب شبیه به موتور سیکلت، قابلیت های جالی همچون استفاده از eSIM، برد 103 کیلیومتری با هر بار شارژ و نهایت سرعت 48 کیلومتر در ساعت را ارائه می کند.

دوچرخه برقی BUXUS Eva که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، اکنون در مرحله پیش تولید است و به زودی به سراسر جهان ارسال می شود. این دوچرخه دارای یک موتور توپی 750 وات است که می تواند نهایت سرعت 48 کیلومتر در ساعت را ممکن سازد. همانطور که می دانید موتورهای برقی یا الکترونیکی، دارای گشتاور بالایی هستند. موتور برقی این دوچرخه هم با گشتاور 80 نیوتن متر، نیروی لازم برای به حرکت در آوردن حتی در مسیرهای سخت را ممکن می سازد. البته BUXUS Eva تنها مدل این شرکت نیست. نسخه +BUXUS Eva با مشخصات بهتر، قدرت بالاتر و برد بیشتر، نمونه ای دیگر از محصولات برقی این شرکت با طراحی خاص است.

یک باتری لیتیومی 960 وات ساعتی سامسونگ، برد 103 کیلومتری را فراهم می کند و در زمان 4.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. سایر مشخصات این دوچرخه شامل ترمزهای دیسکی هیدرولیک 180 میلی‌متری چهار پیستونه، لاستیک‌های بزرگ 20×4.5 اینچی و سیستم تعلیق دوگانه برای سواری راحت‌تر است. برقراری ارتباط با دوچرخه و پلتفرم آن نیازمند برنامه هوشمند BUXUS و eSIM برای فعال کردن ویژگی‌هایی مانند ورود بدون کلید، فناوری ضد سرقت مبتنی بر زنگ، مشاهده و آمار سفر و دریافت به‌روزرسانی‌ها برای قطعاتی مانند حسگر گشتاور با هوش مصنوعی است.

وزن دوچرخه بدون باتری 45 کیلوگرم است و می تواند تحمل وزن تا 300 کیلوگرم (تحمل بار) را برای خریداران فراهم سازد. لازم به ذکر است قیمت اعلامی یا MSRP این دوچرخه 2790 دلار ذکر شده است. این شرکت به زودی محصولات خریداری شده را به سراسر جهان ارسال می کند تا تحویل مشتری گردد.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

چگونه لوازم یدکی کیا و هیوندای را با قیمت مناسب خریداری کنیم ؟