دومین تریلر سریال The Last of Us منتشر شد

HBO Max تریلر جدیدی از سریال The Last of Us را منتشر کرده است که ما را ببیشتر با این دنیای آخرزمانی آشنا می کند.

کلیکرها در نزدیکی ما هستند

نمایش دوم لست آف آس دریچه های امیدی را بسوی طرفدارارن این فرنچایز باز کرد و حس حال بسیار خوبی داشت. کلیکرها با همان ظاهر زشت و آشنای خودشان حضور دارند و دنیای انسانها را به خطر انداخته اند. فضاسازی در این سریال کاملا تداعی کننده نسخه بازی آن است و حتی سعی دارد به ابعاد جدیدی دست پیدا کند که حضور دارکمن تاثیر خودش را داشته است.

The Last of Us یکی از عناوینی است که فقط متعلق به گیمرها نیست چون قرار است تا مدتی دیگر بصورت سریال پخش شود.

The Last of Us اولین مجموعه تلویزیونی از PlayStation Productions است، استودیویی که توسط Sony Interactive Entertainment برای تطبیق ویژگی های بازی اصلی خود برای فیلم و تلویزیون ایجاد شده است.

داستان این فیلم که توسط کریگ مازین، خالق سریال محبوب چرنوبیل و نیل دراکمن، نایب رئیس Naughty Dog  نوشته شده و اجرایی شده است، رویدادهای بازی اول را پوشش می دهد و ممکن است شامل محتوایی بر اساس The Last of Us Part 2 هم باشد.

پدرو پاسکال و بلا رمزی نقش شخصیت های اصلی سریال، جوئل و الی را جلوی دوربین می برند. نیکو پارکر (دامبو)، دختر بازیگر تندی نیوتن، نقش دختر جوئل سارا را بازی می‌کند، در حالی که گابریل لونا (ماموران سپر) در نقش برادر جوئل تامی بازی می‌کند.

سریال لست آف آس در 15 ژانویه 2023 در HBO Max و یک روز بعد از آن در Sky در بریتانیا پخش خواهد شد. لازم به ذکر است که HBO  اولین تریلر فیلم The Last of Us را در ماه سپتامبر منتشر کرد.

نظر شما در مورد تریلر دوم The Last of Us چیست؟ به عنوان یک طرفدار این فرنچایز تا چه حد توانستید با این سریال ارتباط برقرار کنید؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024