تیزر ویدئویی جذاب از گوشی شیائومی می 9 الهام گرفته از فیلم Alita: Battle Angel

تنها سه رو تا رونمایی رسمی گوشی شیائومی می 9 باقی مانده، این محصول جدید شیائومی برای اولین با با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، به عنوان پرچمدار این شرکت معرفی خواهد شد. پیش از این تصاویری از شیائومی می 9 منتشر شده بود و این گوشی هوشمند موفق به کسب تاییدیه استفاده از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 شد. اما تیزر ویدئویی بسیار جذابی از این پرچمدار جدید بصورت رسمی توسط این شرکت منتشر شده است.

شیائومی می 9 خشن دوست داشتنی

گویا این گوشی هوشمند در دو مدل مختلف رونمایی خواهد شد، اما تفاوات مدل های مختلف شیائومی می 9 در مشخصات فنی در نظر گرفته شده نمی باشد، و طراحی منحصر به فردی این بار برای یکی از مدل ها در نظر گرفته شده است.

شیائومی تصمیم گرفته این بار قاب پشتی این محصول جدید را بصورت شفاف در نظر بگیرد، به این ترتیب شما اجزای داخلی این گوشی هوشمند را به وضوح مشاهده خواهید کرد. کمی خشن اما با دیدن این تیزر،  حس طراحی خشن این گوشی هوشمند جای خود را به دلنشینی خاصی خواهد داد.

از جمله نقاط حائز اهمیت و مهم این محصول جدید شیائومی، استفاده از دوربین های اصلی سه گانه به همراه پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 می باشد، که بیشتر تمرکز تیز ویدئویی منتشر شده نیز در همین راستا بوده. جالب است اگر بدانید شیائومی فیلم هیجانی Alita: Battle Angel را الهام بخش این گوشی هوشمند در نظر گرفته و در تیزر ویدئویی منتشر شده نیز ارتباط شیائومی می 9 با فیلم Alita: Battle Angel کاملا مشاهده می شود.

20 فوریه (1 اسفند) برای رونمایی شیائومی می 9 در نظر گرفته شده، تقریبا هم زمان با رونمایی رسمی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، اما با توجه به تفاوت زمانی کشور های امریکایی و اروپایی به احتمال زیاد این تاریخ ها با یک روز اختلاف در نظر گرفته خواهد شد. اما هرچه باشد مطمعنیم پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا، شاهد رونمایی این گوشی های هوشمند خواهیم بود.

منبع:gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد