جدیدترین لپ تاپ های اینتلی MSI در ایران رونمایی شدند

در رویدادی که دفتر لپ تاپ های MSI ایران در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد، شاهد رونمایی از جدیدترین لپ تاپ های اژدهای تایوانی بودیم. دفتر لپ تاپ های MSI ایران در این رویداد میزبان اصحاب رسانه و فعالان حوزه تکنولوژی بود. در ادامه نگاهی داریم به مدل های معرفی شده و ویژگی تازه از راه رسیده های ام اس آی.

ام اس آی مانند همیشه در حوزه لپ تاپ ها با دست پر به میدان رقابت آمده. رقابتی که در این سالها به خوبی ثابت کرد این برند تایوانی تنها به دنبال فروش کانفیگ های بالا نیست بلکه در سر دارد تا خریداران در هر بخش با برترین تکنولوژی های ساخت همراه باشند. رویداد برگزار شده در تهران با هدف معرفی جدیدترین لپ تاپ های اینتلی MSI ایحاد شد. رویدادی که در آن مدل هایی همچون SUMMIT، KATANA، CYBORG، VECTOR، TITAN و STEALTH جدید معرفی شدند.

امین پیله چی به عنوان مدیر مارکتینگ دفتر لپ تاپ های MSI ایران، اعلام کرد: “در این مدت به دلیل همه گیری ویروس کرونا از برگزاری این نوع رویدادها به دور بودیم اما در تلاش هستیم تا از این پس ارتباط با رسانه ها و فعالان این حوزه را گسترده دهیم”. همچنین در ادامه امین پیله چی بیان کرد: “دفتر لپ تاپ های MSI ایران با همکاری واردکننده همیشه در تلاش بوده تا جدیدترین محصولات معرفی شده را به سرعت در بازار داخلی موجود کند”. آقای پیله چی ادامه داد: “هدف اصلی ارائه تمام مدل ها بر اساس نیاز خریداران است و تمرکز ما تنها روی لپ تاپ های میان رده نیست بلکه برترین لپ تاپ های معرفی شده MSI هم در لیست ثبت سفارش ما قرار دارند”.

در ادامه، ارسلان شکوری به عنوان مدیر محصولات نوت بوک ام اس آی، به جایگاه برتر لپ تاپ های MSI در جهان اشاره کرد و اعلام کرد لپ تاپ های ام اس آی از نگاه PCMAG بالاترین رتبه در بخش رضایتمندی را کسب کرده است.

با اینکه در رسانه بنچیمو بارها به همکاری جدید MSI و مرسدس بنز اشاره کردیم اما ارسلان شکوری در این رویداد بر این همکاری تاکید کرد و گفت: “ام اس آی با همکاری AMG به عنوان تیونر رسمی و از زیر مجموعه های مرسدس بنز، لپ تاپ جدیدی از خانواده STEALTH را معرفی کرده است”. بخش جالب گفته های آقای شکوری این بود که حتی لپ تاپ ویژه ای که نتیجه همکاری MSI و AMG Motorsport است با نام MSI Stealth Mercedes-AMG Motorsport به زودی در بازار ایران در دسترس خریداران قرار می گیرد.

در ادامه به معرفی لپ تاپ های جدید MSI با پردازنده های اینتلی می پردازیم.

هیولایی در قالب Titan GT77HX

پرچمدار لپ تاپ های ام اس آی TITAN نام دارد که نه تنها در بخش مشخصات مانند استفاده از پردازنده Core i9 نسل 13 همچون Core i9-13980HX و تراشه گرافیکی RTX 4090 موبایلی یک اعجوبه است بلکه با کیبورد مکانیکال Cherry MX، خنک کننده چهار فن با 8 هیت پایپ و 6 اگزوز خروجی و البته نورپردازی RGB در تمام بخش ها یک دستگاه همه جانبه و خاص است. این لپ تاپ در کانفیگی خاص دارای نمایشگر MiniLED در دقت 4K و پشتیبانی از HDR 1000 با نرخ 144 هرتز است.

Vector GP78 HX 13V و Vector GP68 HX 13V

دو لپ تاپ بسیار قدرتمند با نام های Vector GP78 HX 13V و Vector GP68 HX 13V که به پردازنده قدرتمند Core i9-13980HX و تراشه گرافیکی RTX 4080 انویدیا مجهز هستند. طراحی خیره کننده، خنک کننده Cooler Boost 5 با 2 فن و 6 هیت پایپ و کیبورد گیمینگ STEELSERIES از مهمترین قابلیت های این دو مدل است.

گیمینگ جذابی به نام Cyborg 15 A12V

لپ تاپ گیمینگ Cyborg 15 A12V با طراحی زیبا شما را یاد سایبرپانک 2077 می اندازد. این لپ تاپ با پردازنده Core i7-12650H یا Core i7-13620H و تراشه گرافیکی RTX 4060 قابلیتی همچون DLSS 3 را با هدف نهایت فریم ریت در اختیار شما قرار می دهد. خنک کننده +Cooler Boost TRINITY با 3 فن و 5 هیت پایپ به خوبی از پس گرمای پردازنده و تراشه گرافیکی بر می آید.

جذاب تر از همیشه با سری جدید KATANA

نسل جدید سری KATANA این بار با نسل 13 اینتل و RTX 40 انویدیا باز گشته است. پردازنده ای مانند Core i7-13620H و تراشه گرافیکی RTX 4060 با قابلیت فعال کردن DLSS 3 در خدمت شما است. سیستم خنک کننده Cooler Boost 5 با 2 فن و 6 هیت پایپ، به خوبی گرمای پردازنده و تراشه گرافیکی را دفع می کند.

سری Summit E16 Flip با نمایشگری چرخان

معمولاً لپ تاپ های بیزنیسی یا مدل هایی که برای طراحان بهینه شده است، با نمایشگر چرخان تولید می شود. در این لپ تاپ ها کیفیت تصویر و دقت در نمایش رنگ ها بسیار مهم است. با توجه به این موارد لپ تاپ های سری MSI Summit به جزئی ترین موارد هم توجه کرده است. نسل جدید این سری با پردازنده های نسل 13 اینتل و حتی در بعضی کانفیگ ها با تراشه گرافیک RTX 40 در دسترس خریداران قرار می گیرد. پشتیبانی از قلم نوری با دقت بالا و تاخیر کم، پشتیبانی 100 درصد از DCI-P3، وزن کم و کیفیت ساخت بالا از دیگر ویژگی های این سری است.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !