جید ریموند، سلاح جدید و مهم گوگل برای پیشرفت در صنعت گیمینگ!

طرفداران سری بازی های اساسینز کرید احتمالا با جید ریموند، یکی از طراحان این بازی و مدیر سابق کمپانی یوبی سافت آشنایی دارند. این بانوی 43 ساله که در صنعت بازی، همواره نقشی کلیدی داشته و شخصیتی تاثیرگذار در این زمینه بوده، بعد از یک دهه، از یوبیسافت جدا شد و در سال 2015 به الکترونیک آرتز پیوست. او که به عنوان یکی از 500 رهبر تاثیرگذار در زمینه تجارت در سال 2018 انتخاب شد، تصمیم به ترک الکترونیک آرتز گرفت. ریموند که صبحتی از مقصد بعدی احتمالی خود نکرده بود، حالا از پیوستن به کمپانی گوگل خبر داده است. سمت جید ریموند در گوگل، معاون رئیس عنوان شده و او از پیوستن به غول جستجوی جهان ابراز خوشحالی کرده است. هر چند هنوز مشخص نیست که ریموند در گوگل قرار است چه کاری انجام دهد.

با این حال پیوستن یکی از مهم ترین چهره های صنعت بازی به گوگل آن هم در آستانه کنفرانس توسعه دهندگان بازی این کمپانی که در چند روز آینده و در تاریخ 19 مارس رخ خواهد داد، اتفاقی نبوده است. پیش بینی میشود گوگل از ریموند در این رویداد برای رونمایی از نسخه نهایی Project Stream که همان طور که از نامش پیداست، یک سرویس استریم بازی است، استفاده خواهد کرد. گوگل نسخه آزمایشی این پلتفرم را در اکتبر گذشته منتشر کرد که Assassin’s Creed Odyssey، تنها عنوان قابل بازی در Project Stream بود.

همچنین شایعات حاکی از این دارد که ممکن است گوگل سخت افزار گیمینگی نیز مانند یک دانگل کروم کست مانند که به تلویزیون متصل میشود و امکان استریم بازی ها را فراهم میکند به نمایش میگذارد. حتی ممکن است شاهد رونمایی از یک کنسول بازی توسط این کمپانی باشیم.

ریموند در سال 1998 و زمان اولین نسل از کنسول پلی استیشن، کار خود را در سونی آغاز کرد و بخش توسعه و تحقیق آنلاین این کمپانی ژاپنی را نیز افتتاح کرد. وی همچنین در ساخت و تولید بازی های بزرگ و به اصطلاح AAA تخصص دارد که میتواند برای پلتفرم گوگل حائز اهمیت باشد. آخرین اقدام ریموند به سال 2015 و در الکترونیک آرتز بازمیگردد که Motive Studio را تاسیس و کار بر روی عنوان جهان باز Star Wars را آغاز کرد. عنوانی که هیچگاه منتشر نشد. ریموند قبل از جدایی از یوبی سافت اعلام کرد که میخواد بر روی پروژه ای کاملا نوآورانه و عظیم کار کند. باید صبر کرد و دید وی چه تاثیری در گوگل بر روی صنعت بازی خواهد گذاشت.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد