حسگر اثر انگشت گلکسی اس 24 از نسخه‌های قبلی سریع‌تر است

گزارش شده است که سری گلکسی اس 24 از حسگر اثر انگشت جدیدتر و سریع‌تری در زیر نمایشگر استفاده می‌کند. این مسئله در ویدیوهای بررسی هم تایید شده است. با این حال، سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked صحبتی در مورد آن انجام نداده است. این اتفاق درست مانند این بود که این شرکت در مورد محافظ صفحه‌نمایش Gorilla Glass Armor خود که در نوع Ultra یافت می‌شود هم صحبت زیادی نکرده است.

تمام نسخه‌های گلکسی اس 24 دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک بسیار سریع‌ هستند و این مورد توجه سامسونگ برای بازاریابی قرار نگرفته است. Ice Universe، یک منبع موثق، در مورد چگونگی برخورداری Galaxy S24 Ultra از حسگر اثر انگشت سریع‌تر صحبت کرده است. این مسئله عمدتاً به این دلیل است که شرکت سامسوگ ماژول را از QBT2608 S23 Ultra به QFS4008 مورد استفاده در S24 Ultra ارتقا داده است.

کاربران گلکسی اس 24 تأیید کرده‌اند که نسخه پایه و نسخه پلاس هم از حسگر اثر انگشت جدید استفاده می‌کند که سریع‌تر است. البته پیشرفت این حسگر اثر انگشت خیلی زیاد هم نیست، اما در هر صورت از حسگر سری گلکسی اس 23 و گلکسی اس 22 پیشی گرفته است. این مسئله زمانی جذاب می‌شود که سامسونگ بروزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای آن ارائه دهد.

مشخص نیست که چرا سامسونگ هرگز در مورد حسگر اثر انگشت سریع‌تر در سری گلکسی اس 24 خود صحبت نکرده است. این مسئله در مورد محافظ صفحه‌نمایش Gorilla Glass Armor هم صدق می‌کند. در مورد این محافط حتی اگر شرکت در طول رویداد به آن اشاره کرد، ولی به اندازه کافی در مورد آن صحبت نکرد و به همین دلیل، بسیاری از مردم حتی نمی‌دانستند که محافظ جدید چه قابلیت‌هایی دارد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد