دستمزد 1 میلیون دلاری الکترونیک آرتز به “نینجا” برای تبلیغ بازی Apex Legends!

Apex Legends یکی از داغ ترین بازی های بتل رویال در این اواخر بوده است که نظر بسیاری از گیمرهای علاقمند به بازی های آنلاین چند نفره را به خود جلب کرد و با وجود رقبای قدرتمندی همچون فورت نایت و PUBG، توانست جای خود را در دل گیمرها باز کند. همان طور که احتمالا میدانید، الکترونیک آرتز ناشر بازی Apex Legends بوده و این بر هیچکس پوشیده نیست که این کمپانی، به برترین استریمرها مبالغ چشمگیری برای تبلیغ بازی های جدید این شرکت پرداخت میکند.

این کار برای عنوان جدید EA نیز صورت گرفته است. یکی از منابع خبرگزاری روییتر مدعی شده است که الکترونیک آرتز به Tyler Blevins ملقب به نینجا، مشهورترین و پردرآمدترین استریمر جهان، 1 میلیون دلار پرداخت کرده تا در تاریخ 5 فوریه، به انجام بازی Apex Legends بنشیند. مدت زمان این بازی توسط نینجا زیاد نبوده و گیم پلی کوتاهی، خروجی همکاری این دو بوده است.

مبلغ پرداخت شده، حتی برای استیمر شاخصی همچون نینجا بسیار هنگفت است. به گفته CNN در ماه دسامبر، این استریمر ماهانه به طور میانگین 500 هزار دلار درآمد دارد که این مبلغ توسط یوتیوب، Twitch و اسپانسرها به نینجا پرداخت میشود. دقیقا مشخص نیست که دیگر استریمرهای یوتیوب، چه میزان درآمدی دارند اما میتوان پیش بینی کرد که استریمرهای معروفی همچون Shroud و Myth نیز درآمد چشمگیری از این کار داشته باشند.

مبلغی که الکترونیک آرتز برای تبلیغ Apex Legends کرده نشان میدهد تا چه میزان استریم زنده بازی ها به خصوص برای بازی های سبک بتل رویال،  اهمیت پیدا کرده است. ناشرهای بازی ها نیز با اطلاع از این موضوع، حاضرند مبالغ چشمگیری برای تبلیغ عناوین خود پلتفرم هایی مانند یوتیوب و Twitch و پلتفرم های مشابه هزینه کنند. با موفقیت Apex Legends، شاید اینگونه تبلیغ بیش از پیش رواج پیدا کند و تبدیل به یک فن بازاریابی در صنعت گیمینگ شود.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد