دیده شدن سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در دست یک شهروند

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

طبعا بسیاری از شرکت های معتبر عرصه گوشی های هوشمند قبل از رونمایی رسمی از پرچمداران خود، این محصولات را در دسترس کاربرانی مطمعن قرار می دهند تا اگر مشکلی از دید استفاده واقعی از این گوشی های هوشمند وجود دارد را بررسی کنند و برطرف سازند. پیش از این قبل از رونمایی هوآوی nova 4 نیز چنین اتفاقی رخ داده بود و این گوشی هوشمند پیش از رونمایی در سطح شهر رویت شد و حالا سامسونگ گلکسی اس 10 طبق تصویر منتشر شده در دست یک شهروند مشاهده شده است.

گلکسی اس 10 پلاس از شایعه تا واقعیت

قطعا مراسم رونمایی گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 که 20 فوریه می باشد یکی از مهمترین رویداد های سال 2019 خواهد بود، ما انتظار داریم سامسونگ از سه گوشی هوشمند خود در قالب خانواده گلکسی اس 10 رونمایی کند. حال با توجه به تصویر منتشر شده که مشاهده می کنید این گوشی هوشمند تقریبا شبیه به همان مشخصاتی است که پیش از این به بیرون منتشر شده بود.

برای اطلاعات بیشتر و جزئیاتی بیشتر از مشخصات فنی این گوشی های هوشمند به وب سایت ما مراجعه کنید.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در دست یه شهروند پیش از رونمایی اصلی

پیش از این نیز گفته شده بود مدل پلاس این گوشی های هوشمند از 6 دوربین، یعنی 4 دوربین اصلی و 2 دوربین سلفی بهره خواهد برد. با توجه به تصویر منتشر شده صفحه نمایش اینفینیتی O به کار رفته برای گلکسی اس 10 پلاس تنها دو حفره برای قرار گرفتن سنسور های دوربین سلفی دیده می شود و دقیقا همانند پیش بینی می باشد که از قبل شده بود.

گلکسی اس 10 پلاس زیباتر از همیشه

گویا به نظر می رسد وزن گلکسی اس 10 پلاس به نسبت گلکسی نوت 9 سبکتر خواهد بود و حاشیه های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به مراتب باریک تر و زیبا تر به نسبت محصولات قبلی این شرکت شده است.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

برخلاف سامسونگ گلکسی A8s و هوآوی nova 4، این گوشی هوشمند از حفره در قسمت راست و کناری بالا بهره برده است و قطعا این اتفاق برای اینکه مزاحمتی برای اعلان ها به وجود نیاورد، با جابه جایی اعلان های این گوشی هوشمند به سمت راست همراه خواهد بود.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10

با تمام این تفاصیل شاید احتمالیش کم باشد که تغییرات جدید در طراحی گلکسی اس 10 پلاس به وجود بیاید ولی باز هم احتمال هر چیزی وجود دارد و طبعا مرحله آخر ساخت یک گوشی هوشمند آزمایش به وسیله کاربران خواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد