راهکار سامسونگ برای حل مشکل طراحی گلکسی فولد چیست؟

گلکسی فولد قرار بود یکی از انقلابی ترین گوشی های هوشمند سامسونگ باشد. این دستگاه با یک طراحی منحصر به فرد معرفی شد و سامسونگ امید زیادی به آن داشت و دارد. تا این لحظه این قمار برای سامسونگ نه تنها سودی به دنبال نداشته، بلکه غول کره ای را متحمل زیان هایی نیز کرده است. این گوشی تاشدنی در مدت زمان کوتاهی بعد از عرضه به مشکل خورد و گزارشات مبنی بر نقص در تولید دستگاه باعث شد سامسونگ یک فراخوان بدهد و علاوه بر توقف عرضه، تمام گلکسی فولدهای داخل بازار را جمع آوری کند.

بدین ترتیب از مدتی پیش عرضه دستگاه متوقف شد تا این کمپانی بعد از رفع مشکلات، مجددا روند عرضه را آغاز کند. سامسونگ بعد از این کار، زمانی را برای عرضه مجدد گلکسی فولد اعلام نکرد. علاوه بر این مشخص نشد که این کمپانی چگونه میخواهد اشکالات موجود در طراحی این دستگاه را رفع کند.

حال Yonhap News گزارشی در این مورد منتشر کرده و در آن مدعی شده است که سامسونگ لایه محافظ نمایشگر را در داخل بدنه جای گذاری خواهد کرد تا از کنده شدن آن توسط کاربر جلوگیری شود. این موضوع از دلایلی بود که باعث شکسته شدن نمایشگر تعدادی از گلکسی فولدهای سامسونگ شده بود در حالی که کمپانی در این مورد به مشتریان خود اخطار داده بود. حرکت دوم، مسدود سازی لولای بالا و پائین نمایشگر است که به گفته رسانه کره ای، این کار نیز برای ترک خوردن نمایشگر تاشدنی گلکسی فولد انجام میشود.

اگر ادعای این رسانه صحیح باشد، سامسونگ اصلی ترین مشکلات طراحی گلکسی فولد را که از نظر اکثر بررسی کنندگان دستگاه، نقه ضعف آن بوده شناسایی و رفع کرده است. باید دید بعد از رفع این مشکلات، آیا گلکسی فولد میتواند بازخوردهای مثبت را دریافت کند رضایت مشتریان سامسونگ را جلب کند یا خیر.

منبع: Engadget

پست های مرتبط

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند