رفع مشکل صدا ویدئو های ضبط شده گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال

گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال با رونمایی توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند، از دوربین فوق العاده این گوشی های هوشمند گرفته تا مشخصات فنی بسیار مناسب با توجه به قیمت در نظر گرفته شده. عملکرد این گوشی های هوشمند آنقدر خوب بود که توانست در تست دوربین صورت گرفته به وسیله سایت معتبر دگرومارک امتیاز بهترین گوشی هوشمند تک دوربین را در میان گوشی های هوشمندقدرتمند و گرانقیمت همچون آیفون ایکس آر بهخود اختصاص دهد. البته شگفتی پایان نداشت و گوگل پیکسل 3 با قابلیت عکاسی حالت شب دوربین خود توانست عملکرد بسیار عالی را از خود نشان دهد و گوشی هوشمند قدرتمندی چون آیفون ایکس اس مکس را شکست دهد.

مشکل صدا ویدئو های ضبط شده گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال با بروزرسانی جدید

در میان عملکرد بسیار عالی این گوشی های هوشمند نقص هایی نیز طبعا خواهند داشت، یکی از این مشکلات در هنگام ضبط ویدئو دوربین های این گوشی های هوشمند به وجود آمد و در هنگام ضبط ویدئو، صدا دچار مشکلات اساسی شد و در بعضی از گزارشات اصلا هیچ صدایی در هنگام ضبط ویدئو ثبت نمی شد و برای چنین گوشی هوشمند با این همه عملکرد خوب واقعا اتفاق خوبی نبود.

حال نیز گوگل خبر داده است با انتشار بروزرسانی جدید دیگر چنین مشکلی برای کاربران گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایس ال به وجود نخواهد آمد.

منبع:  gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !