رقابت هیجان انگیز تر می شود: تاریخ رونمایی رسمی لنوو Z5s زودتر از سامسونگ و هوآوی

بعد از اینکه لنوو Z5s مشخصات و پتنت صفحه نمایش خود را معرفی کرد، بسیاری از کاربران را با استفاده ازچنین قابلیت هایی شگفت زده کرد. این گوشی هوشمند قرار است از صفحه نمایش اینفینیتی O که سامسونگ گلکسی A8s و هوآوی nova 4 که از این صفحه نمایش استفاده خواهند کرد بهره خواهد برد. البته لنوو Z5s قرار است به جای در نظر گرفتن حفره برای دوربین سلفی در قسمت کناری از این طراحی ویژه، حفره در نظر گرفته را در قسمت وسط صفحه نمایش در نظر گرفته است.

تاریخ رونمایی لنوو Z5s

بعد از بنر های منتشر شده از سامسونگ برای گلکسی A8s و هوآوی برای nova 4 که بیانگر تاریخ رونمایی این محصولات جذاب بود، حال لنوو در کمال ناباوری استفاده از چنین گوشی هوشمندی تاریخ رونمایی این محصول خود را با بنری بصورت رسمی اعلام کرد.

شاید همگان گمان می کردند یکی از شرکت های هوآوی و سامسونگ قرار است اولین شرکتی باشند که به چنین صفحه نمایش یکدستی برخوردار خواهند بود ولی حال لنوو با مشخص کردن تاریخ 6 دسامبر قرار است زودتر دو غول دیگر عرصه گوشی های هوشمند از این گوشی هوشمند و خاص خود بصورت رسمی رونمایی کند.

بنذ رسمی تاریخ رونمایی لنوو Z5s

مشخصات کلی لنوو Z5s

مشخصات کاملی از این گوشی هوشمند هنوز در دسترس نیست اما این گوشی هوشمند قرار است از سه سنسور اصلی برای دوربین اصلی خود استفاده کند. صفحه نمایش 6.3 اینچی برای چنین گوشی هوشمندی که از صفحه نمایش یکدستی استفاده خواهد کرد حس بسیار خوبی را به شما می دهد.

از دیگر اتفاقات خوب این گوشی هوشمند استفاده از جدیدترین پردازنده 7 نانومتری اسنپدرگون 8150 کوآلکام می باشد، گویا قرار است تمام معادلات را به هم بزند و نام خود را از همه نظر به نام خود ثبت کند. در صورت استفاده از پردازنده اسنپدراگون 8150 برای این گوشی هوشمند نام خود را به عنوان اولین گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به پردازنده 7 نانومتری کوآلکام ثبت خواهد کرد.

باتری 3210 میلی آمپری با توجه به صفحه نمایش استفاده شده و البته پردازنده 7 نانومتری بهره برده که باعث بهینه شدن مصرف انرژِی این گوشی هوشمند می شود انتخاب بسیار مناسبی به نظر می رسد.

حال باید منتظر بود و دید که تا دیروز تنها دو رقیب سامسونگ و هوآوی برای معرفی زودتر گوشی هوشمند خود با هم دست و پنجه نرم می کردند حال لنوو Z5s با اعلام تاریخ رونمایی زودتر از بقیه شرکت ها همگان را متعجب کرده است در پایان چه کسی برنده این رقابت نفس گیر خواهد شد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود