رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی A8s به همراه مشخصات فنی جامع

سامسونگ گلکسی A8s اولین گوشی هوشمندی بود که با صفحه نمایش جدید اینفینیتی O معرفی شد. اما معرفی رسمی و مشخصات فنی و کاملی از  این گوشی هوشمند تا به حال منتشر نشده بوده است.

هوآوی Honor View 20  از صفحه نمایشی تقریبا مشابهی با گلکسی A8s  بهره می برد و تنها در قطر حفره صفحه نمایش برای قرار گرفتن سنسور دوربین سلفی با یکدیگر تفاوت دارند.به همین دلیل هوآوی ترجبح داده است Full-view display 3.0 برای نام صفحه نمایش Honor View 20 انتخاب کند . طبق وعده هایی که داده است قرار است برای nova 4 از صفحه نمایش اینفینیتی O بهره  ببرد.

سامسونگ گلکسی A8s

مشخصات داخلی

سوای استفاده از صفحه نمایش اینفینیتی O برای گلکسی A8s ، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 710  در نظر گرفته شدهT برای یک گوشی هوشمند میان رده انتخاب چنین پردازنده ای بسیار مناسب است. رم های 6 و 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات داخلی گلکسی A8s می باشد، البته قابلیت ارتقاء حافظه داخلی میکرو اس دی تا 512 گیگابایت نیز وجود دارد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1080×2340   با نسبت تصویر 19.5 به 9 برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده است.حفره در نظر گرفته شده در قسمت چپ و بالایی صفحه نمایش با قطر 6.7 میلی متری برای قرار گرفتن دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. قطر حفره در نظر گرفته شده برای گلکسی A8s بیشتر از قطر حفره گوشی هوآوی Honor View 20 می باشد.

با توجه به اینکه سنسور اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است و خبری از صفحه نمایش سوپر آمولد نمی باشد، گلکسی A8s از صفحه نمایش LCD IPS تولید شرکت چینی BOE بهره برده است.

دوربین

سامسونگ برای دوربین اصلی گلکسی A8s از سه سنور اصلی استفاده کرده است. سنسور 24مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، سنسور 10 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و سنسور سوم 5 مگاپیکسلی عمقی برای عکسبرداری سه بعدی این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده است.

باتری 3400 میلی آمپری با درگاه USB_C و سیستم عامل پایه اندروید اورئو 8.1 با رابط کاربری جدید سامسونگ از دیگر قابلیت های جذابی است که برای گلکسی A8s در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی A8s

تاریخ شروع پیش فروش

این گوشی هوشمند میان رده قرار است در رنگ های آبی، مشکی، خاکستری و سبز به بازار عرضه خواهد شد. پیش فروش گلکسی A8s قرار است از تاریخ 21 دسامبر در چین شروع شود و به احتمال زیاد قبل از شروع سال میلادی جدید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سامسونگ گلکسی A8s

مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند بخصوص صفحه نمایش خاص اینفینیتی O در نظر گرفته شده برای یک گوشی هوشمند بسیار قابلیت های مناسبی است و تا به حال گوشی هوشمند میان رده ای با چنین امکاناتی را مشاهده نکردیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

4 نظرات

هوآوی nova 4 با رنگ خاص: صفحه نمایش جالب به همراه سنسورهای دوربین قدرتمند – nova 4 آذر 22, 1397 - 10:55 ب.ظ
[…] 4 از نوع IPS LCD خواهد بود. البته باید بدانید هوآوی همانند سامسونگ گلکسی A8s، از صفحات نمایش ساخته شده شرکت چینی BOE برای این محصول […]
آغاز پیش فروش سامسونگ گلکسی A8s (صفحه نمایش اینفینیتی O) با قیمت ۴۵۰ دلاری – سامسونگ گلکسی A8s – بنچیمو آذر 30, 1397 - 6:00 ب.ظ
[…] برای دوربین سلفی از دیگر خصوصیات در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی A8s می […]
ویدئو جعبه گشایی هوآوی nova 4 (صفحه نمایشی جذاب با دوربینی جذاب تر) – هوآوی nova 4 دی 2, 1397 - 6:02 ب.ظ
[…] حفره ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی) داشت، هرچند بعد از سامسونگ گلکسی A8s گوشی هوشمند nova 4 را معرفی کرد اما با توجه به مشخصات در […]
گوشی های هوشمند سامسونگ از بلندگو در صفحه نمایش بهره خواهند برد – تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو دی 8, 1397 - 8:02 ق.ظ
[…] بعد از اینکه سامسونگ توانست اولین گوشی هوشمند خود را با…، حال زمان آن رسیده است تا حاشیه اضافی دور تا دور صفحه نمایش محصولات خود را به حدی کاهش دهد که دیگر هیچ گونه خبری از این حاشیه های اضافی نباشد. برای این کار بهتر است از شر قاب بالایی گوشی که محل قرار گیری بلندگوهاست خلاص شویم و چه بهتر که بلندگوها هم در صفحه نمایش قرار گیرند. […]
دیدگاه بگذارید