رونمایی رسمی هوآوی Honor v20: دوربین قدرتمند با طراحی زیبا

هوآوی Honor v20

هوآوی بعد از معرفی اولین گوشی هوشمند خود nova 4 با طراحی حفره ای در صحه نمایش (اینفینیتی O)، از دیگر گوشی هوشمند خود با چنین صفحه نمایش جذابی با نام هوآووی Honor v20 رونمایی کرد اما معرفی رسمی از این گوشی هوشمند صورت نگرفت. حال این شرکت قدرتمند چینی بصورت رسمی از این محصول جدید و جالب خود پرده برداری کرده است.

مراسم رونمایی هوآوی Honor v20

صفحه نمایش خاص با طراحی جدید

صفحه نمایش 6.4 اینچی IPC LCD با رزولوشن 1080 پیکسلی و نسبت تصویر بالای 19.25 به 9 برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. Honor v20 چنین نسبت تصویر بالایی را مدیون صفحه نمایش خاصی است که از آن بهره می برد. هوآوی بیان کرده است حفره در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند با حفره صفحه نمایش nova 4 متفاوت است و برای قرار گرفتن سنسور دوربین سلفی تمام صفحه نمایش بریده نشده است و تنها یک لایه به این منظور تراش داده شده است.

دوربین قدرتمند با قابلیت جدید

دوباره هوآوی بعد ازاینکه برای nova 4 از دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی بهره برد، برای این گوشی هوشمند خود نیز از این سنسور قدرتمند برای دوربین اصلی استفاده کرده است.

جالب است که با مشاهده پشت Honor v20 شما یک سنسور بزرگ و سنسوری کوچکتر را می بینید، باید بدانید سنسور کوچکتر همان دوربین TOF می باشد که برای این محصول جدید خاص در نظر گرفته شده است و بر خاص بودن این گوشی هوشمند افزوده است. چنین سنسور قدرتمندی به دوربین گوشی شما امکان فاصله سنجی را می دهد و دوربین گوشی توانایی عکسبرداری سه بعدی و دو بعدی را خواهد داشت.

هوآوی Honor v20

سنسور 48 مگاپیکسلی قدرتمند این گوشی به شما توانایی عکاسی 12 مگاپکسلی با کیفیت HDR در شب را می دهد. قابلیت عکاسی حالت شب از دیگر امکانات جالب این گوشی هوشمند می باشد. با توجه به توانایی عکاسی با کیفیت گفته شده قطعا باید شاهد ثبت تصاوری فوق العاده ای از Honor v20 باشیم. برای دوربین سلفی همانند nova 4 سنسور 24 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

هوآوی Honor v20

مشخصات داخلی

هوآوی برای مشخصات داخلی این محصول جدید خود نیز چیزی کم نگذاشته است. پردازنده قدرتمند 7 نانومتری Kirin 980 با رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات داخلی می باشد که هوآوی برای این گوشی هوشمند خاص خود در نظر گرفته است.

باتری قدرتمن 400 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 22.5 واتی نیز برای Honor v20 در نظر گرفته شده است (قابلیت شارژ 55 درصدی در مدت 30 دقیقه و شارژ کامل در مدت زمان 1 ساعت و 30 دقیقه). با توجه به مصرف بسیار کم انرژی چیپست Kirin 980 چنین باتری قدرتمندی عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان خواهد داد.

رنگ بندی زیبا، طراحی خاص

این محصول جدید قرار است در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی روانه بازار شود. در پشت این گوشی هوشمند شما طراحی خطی وی V شکلی را می بینید، نکته جالب تغییر رنگ این خط با تغییر زاویه دید شما می باشد که بر جذابیت Honor v20 بیش از پیش افزوده است.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت 435 دلاری برای مدل 6/128GB، مدل 8/128GB قیمت 510 دلار و برای مدل 8/256GB قیمت 580 دلاری در نظر گرفته شده است. فروش Honor v20 تا دو روز دیگر قبل از فرا رسیدن سال نو میلادی در تاریخ 28 دسامبر برای شهروندان چینی آغاز خواهد شد و برای دیگر کشور های در نظر گرفته شده نیز تاریخ 22 ژانویه سال میلادی آینده تعیین شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

AOC مانیتور گیمینگ AGON PRO PD34 الهام‌گرفته از پورشه 911 را معرفی کرد

اینتل و BOE نمایشگر لپ‌تاپ 1 هرتزی را برای کاهش مصرف 65 درصدی معرفی کردند

طبق بنچمارک GFXBench تراشه A18 Pro عملکرد بهتر اما مصرف انرژی بدتری نسبت به تراشه A17 Pro دارد