رونمایی نوکیا 7.1 و آخرین مشخصات منتشر شده

هفته های گذشته خبر ها و شایعات بسیاری از نوکیا 7.1 به همراه عکس های منتشر شده به بیرون درز کرده بود ودر نهایت نوکیا دیروز به طور رسمی از این محصول جدید رونمایی کرد.

نوکیا 7.1 به عنوان یک پرچمدار مشخصات تقریبا خوبی را به محصول جدید خود اختصاص داده است، صفحه نمایش 5.8 اینچی فول اچ دی پردازنده اسنپدراگون 636 از جمله مشخصات این محصول جدید می باشد. نوکیا 7.1 قرار است در دو مدل با رم های 3 و 4 گیگابایتی وحافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی قابل ارتقاء میکرو اس دی روانه بازار شود. برای دوربین این پرچمدار جدید نیز از دو دوربین اصلی 12 و 5 مگاپیکسلی استفاده شده است.

با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده انتظار می رود نوکیا از نسخه 7.1 پلاس نیز رونمایی کند که قرار است این نسخه با ارتقاء چشم گیری روانه بازار شود. از جمله تغییرات جالب می توان به دوربین دوگانه 12 و 13 مگاپیکسلی و پردازنده قدرتمند تر اسنپدراگون 710 نسبت به نسخه معمولی اشاره کرد. احتمال حذف ناچ در قسمت بالایی نسخه پلاس نیز می باشد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

2 نظرات

نوکیا ۷.۱ پلاس با قابلیت های بهتر نسبت به نوکیا ۷.۱ موبایل و تبلت .بنچیمو مهر 24, 1397 - 4:01 ب.ظ
[…] ۶ و ۶.۱ پلاس و شایعات منتشر شده از نوکیا ۷.۱ که می توانید مشاهده کنید، حال وقت آن رسیده است که این شرکت از گوشی میان رده با […]
نوکیا ۷.۱ پلاس با قابلیت های بهتر نسبت به نوکیا ۷.۱ موبایل و تبلت .بنچیمو مهر 24, 1397 - 5:25 ب.ظ
[…] است. بعد از نوکیا ایکس ۶ و ۶.۱ پلاس و شایعات منتشر شده از نوکیا ۷.۱ حال وقت آن رسیده است که این شرکت از گوشی میان رده با […]
دیدگاه بگذارید