گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 / جانشینی جدید و شایسته تر که در راه است

خیلی وقت بود که خبری از گوشی های هوشمند گیمینگ به گوش نرسیده بود، وقتی می گوییم گوشی گیمینگ، نمی شود به بسیاری  از گوشی هایی که با نام گیمینگ رونمایی شدند، لیاقت چنین نامگذاری را داد، اما می توان به دو گوشی شیائومی بلک شارک  و ریزر فون 2 اشاره کرد که قطعا دو مورد از غول های قدرتمند گوشی های هوشمند گیمینیگ می باشند. از ریز فون 2 همینقدر بدانید که قابلیت های در حد یک لب تاپ و چه بسا قدرتمند تر را به شما می دهد، و استفاده از صفحه نمایش فوق العاده برای این گوشی هوشمند حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.

شیائومی بلک شارک 2 کوسه ای درنده

شیائومی تا به حال فعالیت های بسیاری را برای تولید گوشی های هوشمند گیمینگ داشته، اما باید اعتراف کرد بلک شارک نسلی جدید از گوشی های گیمینگ این شرکت می باشد. مسئولین این شرکت بعد از عملکرد موفقیت آمیز و بازخود خوب کاربران برای این گوشی هوشمند، تصمیم گرفتند تا نظر مردم را درباره خصوصیاتی که از گوشی جدید گیمینگ این شرکت توقع دارند بدانند.

گوشی ریزر فون 2

بعد از تحقیقات صورت گرفته و همچنین روند موفقیت آمیز بلک شارک 1، شیائومی تصیمیم به تولید نسل جدید این گوشی هوشمند گرفته، البته هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما مطمعنا شیائومی دومین گوشی گیمینگ خود از خانواده بلک شارک را معرفی خواهد کرد.

طبق شایعات ییش بینی می شود، بلک شارک 2 از پردازنده اسنپدراگون 855 استفاده خواهد کرد، و حداقل رم 8 گیگابایتی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

با توجه به رونمایی رسمی گوشی  بلک شارک در فصل بهار، به احتمال زیاد رونمایی این گوشی هوشمند نیز تقریبا در زمانی مشابه خواهد بود.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود