ویدئویی از چگونگی ساخت اپل واچ

اپل واچ را باید یکی از موفق ترین گجت های پوشیدنی جهان نامید. محصولی که با کیفیت ساخت بالا و امکانات مناسب به سرعت مورد توجه جهانیان قرار گرفت. البته از این که وجود نشان اپل به فروش بالا و موفقیت این گجت پوشیدنی کمک بسیار کرد شکی نیست اما پس از عرضه چهار نسل از اپل واچ شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه بالا بردن کیفیت ساخت، استفاده از نرم افزارهای اختصاصی بیشتر، ویژگی های منحصر به فرد و چهره ای زیباتر بودیم.

با اینکه بازار فروش گجت‌های پوشیدنی چندان چنگی به دل نمی زند، اما ساعت‌های هوشمند اپل واچ همچنان در حال یکه تازی و پیشروی هستند به گونه ای که توانسته اند لقب پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصول هوشمند و پوشیدنی را از آن خود کنند. هنوز هم موفق ترین گجت پوشیدنی اپل، نسل اول ساعت‌های هوشمند اپل واچ به شمار می‌رود چرا که بیش از ۵۰ درصد از فروش و درآمدزایی اپل به این محصول اختصاص پیدا کرده است. اما پس از عرضه اپل واچ 4، اپل دیگر تمایلی به تولید نسل اول نداشت و تولید آن را با تمام موفقیت ها قطع کرد.

از نظر ظاهری هم اپل واچ ۴ کاربر را برای خرید یک محصول جذاب کمی گمراه می کند زیرا تمام مدل های این ساعت با رنگ های مختلف و ظاهر متفاوت، زیبا به نظر می رسد. اپل برای ساعت خود سه نوع پوشش آلومینیومی را در نظر گرفته است. پوشش خاکستری فضایی، نقره ای و طلایی و یک نسخه از فولاد زد زنگ در پوشش بیرونی مشاهده می شود.

هر آنچه باید از اپل واچ ۴ بدانید به همراه ویدیو

حال پس از مدتی ویدئویی از پگونگی ساخت اپل واچ منتشر شده است که تماشای آن خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید…

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد