سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای سری گلکسی اس 24 منتشر می‌کند

درست است که زمان زیادی از عرضه سری گوشی گلکسی اس 24 نمی‌گذرد، ولی شرکت سامسونگ تاکنون حتی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای این گوشی ارائه نکرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که اکنون سامسونگ قصد دارد به زودی یک به‌روزرسانی را برای این سری منتشر کند.

با این به‌روزرسانی گوشی گلکسی اس 24 در نهایت اسلایدر Vividness را دریافت می‌کند. شما می‌توانید این قابلیت را در قسمت تنظیمات > نمایشگر > تنظیمات پیشرفته پیدا کنید. هنگامی که این ویژگی در دسترس قرار گرفت، می‌توانید به صورت دستی تنظیمات دستگاه خود را بدون هیچ مشکلی تنظیم کنید. این قابلیتی است که پس از شکایت کاربران مبنی بر اینکه گوشی‌ها از مشکلات زنده نبودن رنگ‌ها رنج می‌برند، بسیار درخواست شد. اکنون، شرکت سامسونگ در تلاش است تا این موضوع را حل کند و اطمینان حاصل کند که به خواسته‌های کاربران می‌پردازد.

علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید همچنین بهبودهای زیادی را برای دوربین سری گلکسی اس 24 به همراه خواهد داشت. این شرکت در مورد نحوه عملکرد زوم، حالت پرتره، Nightography، فیلمبرداری دوربین عقب و موارد دیگر صحبت کرده است. اگرچه شرکت سامسونگ تغییرات خاصی را در این مورد ذکر نکرده است، اما می‌توان حدس زد که تغییرات بزرگ هستند و تجربه کاربری را بهتر از قبل می‌کنند. شرکت سامسونگ قول داده است که این به‌روزرسانی در ماه جاری برای هر سه دستگاه گلکسی اس 24 منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه در نیمه فوریه قرار داریم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به‌روزرسانی به زودی در دسترس همه قرار گیرد.

پست های مرتبط

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند

سامسونگ در تولید انبوه تراشه Exynos 2500 به مشکل خواهد خورد