سامسونگ تولید مودم های 5G خود را آغاز کرد

در حالی که هر لحظه به رونمایی اولین گوشی هوشمند 5G نزدیک می شویم و از طرفی با توجه به اخبار منتشر شده توقع داشتیم در همین روز ها شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی اس 10 5G باشیم. حال سامسونگ خبر شروع تولید مودم های خود را با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G داده است. و گویا این شرکت کره ای قصد دارد تا از چند مودم مختلف برای این منظور بهره مند شود.

مودم های اختصاصی سامسونگ آماده برای نسلی جدید

نسل جدید شبکه های اینترنتی شروع شده و دیگر سرعت های بالای شبکه های اینترنتی نسل قبلی یعنی 4G به چشم نمی آید و سامسونگ نیز گویا اولین شرکتی خواهد بود که از یک گوشی هوشمند با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم رونمایی خواهد کرد.

مودم 5G سامسونگ

مودم اگزیوس 5100، محصولی جدید برای این شرکت محسوب نمی شود و پیش از این نیز شاهد استفاده از چنین مودمی برای گوشی های هوشمند این شرکت بودیم. اما مودم های اگزینوس 500 RF . اگزینوس 5800 قرار است به عنوان اولین نمایندگان مودم های 5G برای گوشی های هوشمند جدید سامسونگ مورد استفاده قرار گیرند.

جالب است که پیش از این اپل برای مجهز کردن گوشی های جدید خود به مودم های 5G از سامسونگ و کوآلکام پیشنهاد هایی را داد که این پیشنهاد ها با دلایلی از دید سامسونگ منطقی اما در واقع به دلیل خصومت شخصی رد شدند. حال نیز سامسونگ با اعلام چنین خبری زنگ خطری را برای بسیاری از شرکت های روشن کرد و قطعا باید منتظر پاسخ هواوی و دیگر شرکت های این عرصه برای رونمایی و معرفی گوشی های هوشمند 5G باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد