سامسونگ در حال کار بر روی گوشی گیمینگ جدید خود

با توجه به فعالیت شرکت های مختلف در زمین ارائه گوشی های هوشمند گیمینگ همانند Asus ROG Phone، Honor Play و Huawei Mate 20 X و رونمایی گوشی هوشمند Razer Phone2 که با قابیت های جذاب خود نظر همگان را در زمینه گیم به خود جلب کرد، حال نوبت به غول کره ای، سامسونگ رسیده است تا در این عرصه از رقیبان خود عقب نیفتد.

با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از این محصول جدید در دسترس نیست ولی با توجه به شایعات، می توان مشخصات داخلی این گوشی هوشمند را پیش بینی کرد. برای پردازنده، سامسونگ به احتمال زیاد از قوی ترین پردازنده خود، اسنپدراگون 845  که در گلکسی نوت 9 نیز ازآن بهره برده است استفاده خواهد کرد. رم 8 گیابابتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی که احتمال استفاده از حافظه های داخلی 64 و 512 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت از دیگر قابلیت هایی است که قرار است این گوشی هوشمند گیمینگ جدید به آن مجهز شود. باتری 4000 میلی آمپری به عنوان یک باتری مناسب وقدرتمند برای این محصول انتخابی مناسب می باشد.

قرار است سامسونگ برای اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود نیز از سیستم خنک کننده بهبود یافته ترکیبی آب و کربن (Water Carbon Cooling System) که برای گلکسی نوت 9 بهره برده است استفاده کند. اطلاعاتی درخصوص تاریخ رونمایی این گوشی نیز در اختیار نداریم .

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !