سامسونگ در یک ویدئو، مهارت Galaxy Fold در تا شدن را به نمایش گذاشت!

بی شک یکی از انقلابی ترین گوشی های هوشمندی که در سال 2019 یا بهتر بگوئیم، در تمامی دوران ها معرفی شده، Galaxy Fold، اسمارتفون تاشدنی کمپانی سامسونگ است که سالها انتظار معرفی آن را کشیدیم تا در نهایت، سامسونگ آن را در فوریه امسال معرفی کرد.

محصولی بسیار خاص که قابلیت تبدیل شدن از گوشی به تبلت را دارد در حالی که در صفحه نمایش آن، هیچ گونه لولایی به کار نرفته است. درست است که قیمت Galaxy Fold بسیار بالاست و مطمئنا هر کسی قادر به خرید آن نخواهد بود اما نباید فراموش کرد که این اول راه است و با فراگیر شدن گوشی های تاشدنی، قیمت آنها نیز رو به کاهش خواهد رفت.

حال غول کره ای ویدئویی را از یکی از کارخانه های خود منتشر کرده که تست تاشدن Galaxy Fold را به ما نمایش میدهد. در این ویدئو ربات ها با سرعت بالایی این دستگاه را باز و بسته میکنند و نوعی قابلیت تاشدن این محصول را به رخ میکشند.

همه دستگاه ها کاملا هماهنگ و بدون هیچ مشکلی باز و بسته میشوند در حالی که روشن نیز می باشند. تا پیش از انتشار این ویدئو، شکل تا شدن این گوشی هوشمند منحصر به فرد را به این وضوح ندیده بودیم اما در این ویدئو کاملا شاهد باز و بسته شدن بی نقص Galaxy Fold سامسونگ هستیم.

فرآیند باز و بسته شدن، طبق چیزی که در ویدئوی منتشر شده شاهد هستیم به نرمی صورت میگیرد و سرعت صفحه نمایش در روشن شدن نیز کاملا قابل قبول است و زمانی که دستگاه بسته میشد، شکاف بزرگی در آن دیده نمیشود و خبری هم از ماندن آثار تا شدن صفحه نمایش بعد از باز و بسته شدن نیست.

طبق گفته سامسونگ، Galaxy Fold میتواند تا 200 هزار بار بدون مشکل باز و بسته شود که اگر روزی صد بار این محصول باز و بسته شود، عمر مفید آن چیزی حدود 5 سال خواهد بود. این گوشی هوشمند از 26 آوریل و با قیمت 1980 دلار روانه بازار خواهد شد.

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود