سامسونگ گلکسی اس 10 به چند سنسور دوبین اصلی مجهز خواهد شد؟

گویا شایعات و اخبار ضد و نقیض برای خانواده گلکسی اس 10 پایانی ندارد و تقریبا هر چند روز شاهد خبری جدید از این گوشی های هوشمند هستیم. چند روز پیش بود که با انتشار تصویری از مدل پایه سامسونگ گلکسی اس 10 مشخص شد که این گوشی هوشمند همانند گلکسی نوت 9 از دو سنسور برای دوربین اصلی بهره خواهد برد.

سامسونگ گلکسی اس 10 با دوربین اصلی سه گانه

دوباره امروز با توجه به تصویر منتشر شده، اطلاعات جدید از یکی از گوشی های هوشمند این خانواده در اختیار ما گذاشته است. همانطو که می دانید سامسونگ قرار است در سال میلادی آینده 2019 از سه گوشی هوشمند گلکسی اس 10 در قالب یک خانواده به عنوان پرچمداران جدید خود رونمایی کند.

تصویر منتشر شده از یکی از مدل های گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10

با توجه به تصویری که می بینید این گوشی هوشمند از بدنه و حاشیه باریک تری به نسبت نسل های قبلی خود برخوردار است. صفحه نمایش 6.1 اینچی برای این مدل در نظر گرفته شده است که از صفحه نمایش کوچکتری به نسبت مدل پلاس خود بهره مند شده است.

از دیگر تفاوت های جالب این مدل تعداد سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده می باشد. تا کنون تصاویر دو مدل از خانواده گلکسی اس 10 به بیرون درز پیدا کرده است. مدل پایه سامسونگ گلکسی اس 10 با دو دوربین اصلی و گلکسی اس 10 پلاس مجهز به چهار دوربین اصلی.

مدلی دیگر از گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10

حال این گوشی هوشمند از سه سنسور برای دوربین اصلی خود بهره می برد. در نگاه اول دوربین های در نظر گرفته شده بصورت افقی طراحی شدند که همانند طراحی گلکسی نوت 9 فقط با تفاوت استفاده یک سنسور بیشتر می باشد.

احتمال می رود این گوشی هوشمند از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنور 16 مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی با زاویه دید بالا برخوردار باشد.

زمان رونمایی

به احتمال خیلی زیاد پرچمداران جدید سامسونگ در اواخر فوریه زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2019 وارد بازار شوند. پردازنده های اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820 برای چیپست های این گوشی های هوشند در نظر گرفته شده اند.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود