سامسونگ گلکسی اس 10 در جستجوی بهترین ها

این روز های بازار شایعات گرم است و خبرهای جنجالی از شرکت های مطرح در زمینه گوشی های هوشمند به گوش می رسد. با توجه به شروع پوشش شبکه اینترنت نسل پنجم از کشور آمریکا، قطعا کشور های دیگر نیز این شبکه 5G را پشتیبانی خواهند کرد که چین یکی از کشور هایی خواهد بود که زودتر از کشور های دیگر به این قابلیت دسترسی خواهد داشت. رقابت چین با آمریکا برای اولین کشور مجهز به پوشش شبکه 5G . آمریکا توانست گوی رقابت را از این غول آسیایی بگیرد و نام خود را به عنوان اولین کشور با قابلیت پشتیبانی شبکه 5G ثبت کند.

شیائومی می میکس 3 با قابلیت پوشش شبکه اینترنتی نسل پنجم و تجهیز به رم 10 گیگابایتی. از جمله خبر های داغ عرصه گوشی های هوشمند همین محصول بود و حال نوبت به سامسونگ رسیده تا برای نسل بعدی پرچمداران خود از قابلیت هایی فراتر از شایعات منتشر شده استفاده کند. این غول کره ای قرار است برای سال میلادی جدید گلکسی اس 10 را رونمایی کند و طبق معمول توقعات از این شرکت کره ای بسیار بالاست. گلکسی اس 10 قرار است در چهار مدل به صورت رسمی رونمایی شود، درمیان این چهار پرچمدار جدید قرار است یکی از این محصولات به رم 12 گیگابایتی مجهز شود که این میزان رم از این حیث رکورد دار است، و شیائومی می میکس 3 را نیز پشت سر گذاشته است. در آمار منتشر شده هوآوی p30 pro نیز قرار است از همین میزان رم بهره ببرد. پوشش شبکه اینترنتی نسل پنجم نیز از جمله قابلیت هایی خواهد بود که با توجه به همه گیر شدن نسل جدید دراین محصولات پشیبانی خواهد شد.

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود

2 نظرات

به روز رسانی اندروید ۹ پای به تعویق افتاد - تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو آبان 6, 1397 - 6:30 ق.ظ
[…] این غول کره ای برای استفاده از این به روز رسانی برای گلکسی اس ۱۰ می […]
طرح ابتدایی منتشر شده از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی F موبایل و تبلت - بنچمو آبان 18, 1397 - 6:48 ب.ظ
[…] شاهد بودیم که این غول کره ای قرار است علاوه بر ۴ مدل از گلکسی اس ۱۰ که قرار است در سال میلادی جدید رونمایی شود، از یک گوشی […]
دیدگاه بگذارید