شیائومی می میکس 3 معرفی شد

بعد از شایعاتی از قبیل آخرین تصاویر منتشر شده، تیزر شیائومی می میکس 3 با دوربین سلفی پاپ آپ و ویدئو قابلیت جذاب قفل گشایی لب تاپ، حال زمان آن رسیده است که اطلاعات کاملی از این محصول جدید را شاهد باشیم و خواهیم دید تا چه اندازه توقعات کاربران را بر آورده کرده است.

صفحه نمایش:

این پرچمدار جدید از صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی آمولد با روزولوشن FHD+ بهره می برد و با توجه به نسبت تصویر 93.4 درصدی نسبت به بدنه، صفحه یک دست و جالبی را ارائه می دهد. شیائومی صفحه نمایش خوب و یکپارچه خود را بیشتر مدیون دوربین سلفی پاپ آپ خود می باشد که دیگر فضای اضافی در قسمت صفحه نمایش را اشغال نمی کند و زمانی که شما نیاز به عکاسی سلفی داشته باشید تنها با یک حرکت وکشیدن صفحه نمایش به سمت پایین دوربین سلفی دو گانه نمایان می شود که طراحی بسیار زیبایی است.

دوربین:

در مورد سنسور های دوربین اسفاده شده در این محصول می توان جمله انتخاب درست را برای آن به کار برد. شیائومی می میکس 3 از دو دوربین سلفی و دو دوربین اصلی بهره می برد. دوربین سلفی این محصول به یک سنسور 24 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی مجهز شده است که سنسور اصلی این گوشی هوشمند Sony IMX576 بوده که عکس هایی با کیفیت مناسب را ارائه می دهد و با توجه به دوربین دوگانه سلفی شما قابلیت عکاسی سه بعدی را خواهید داشت. برای دوربین اصلی نیز از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8  برای عکاسی در نور کم و یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 استفاده شده است که به شما قابلیت عکاسی پرتره را می دهد که باز هم تکرار میکنیم چنین سنسور های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند انتخاب های مناسبی به نظر می رسند. همچنین قابلیت عکاسی در حالت شب و نور کم نیز به کیفیت عکاسی شیائومی می میکس 3 افزوده است. قابلیت AI نیز همواره در پرچمداران جدید دیده شده است و پرچمدار جدید شرکت شیائومی از این اتفاق مستثنی نیست و هوش مصنوعی استفاده شده به هرچه بهتر شدن کیفیت عکاسی و هرچه کمتر شدن میزان خطا کمک شایانی کرده است که قابلیت فیلمبرداری بسیار با کیفیت، با سرعت 960 فریم در ثانیه را ارائه می دهد که مشخص است شیائومی از قابلیت های بسیار مناسبی برای این محصول خود استفاده کرده است.

مشخصات داخلی:

شاید همگان توقع استفاده از پردازنده 7 نانومتری را داشتند ولی این شرکت چینی از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 برای می میکس 3 استفاده کرده است، همانند گلکسی نوت 9. نکته جالب که قبلا نیز در وب سایت بنچیمو به آن پرداختیم مجهز شدن این گوشی هوشمند به رم 10 گبگابایتی بود، که حال قرار است در سه مدل با رم های 6 و 8 و 10 گیگابایتی با حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء روانه بازار شود. برای درگاه شارژ این محصول نیز پرت USB Type-c با قابلیت شاژ سریع استفاده شده است، و برای درگاه هدفون نیز جک 3.5 میلی متری درنظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند از قابلیت شارژ وایرلس 10 واتی نیز بهره می برد.

نسخه 5G این گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه های اینترنتی قرار است در نیمه اول سال میلادی جدید روانه بازار شود. شیائومی می میکس 3 از یک دکمه MIUI 10 استفاده می کند که این قابلیت کارایی شبیه به دکمه سخت افزاری بیکسبی سامسونگ دارد ولی جالب است بدانید این قابلیت جدید فقط از زبان چینی پشتیبانی می کند، پس قابلیت شیائومی می میکس 3 فقط در کشور چین کاربرد خواهد داشت.

قیمت و تاریخ عرضه:

این گوشی هوشمند جدید قرار است در سه رنگ متنوع سبز، آبی و مشکی روانه بازار شود. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل 6/128GB و 8/128GB و 8/256GB به ترتیب 474 و 515 و 575 دلار می باشد. برای مدل خاص با رم 10 گیگابایتی 5G با رنگ خاص طلایی مخصوص بازاز چین با قیمت 720 دلاری در سال جدید میلادی روانه بازار خواهد شد. از امروز پیش فروش شیائومی می میکس 3  آغاز شده است و در ماه نوامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

3 نظرات

مقایسه دوربین وان پلاس ۶T و وان پلاس ۶ - تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو آبان 8, 1397 - 10:48 ب.ظ
[…] قابلیت به کار گرفته شده در پرچمداران دیگری همچون شیائومی می میکس ۳، آیفون ایکس اس مکس و سامسونگ گلکسی نوت ۹ نیز استفاده […]
شیائومی می ۸ و می میکس ۲S به قابلیت عکاسی حالت شب مجهز می شوند - بنچیمو آبان 18, 1397 - 9:00 ب.ظ
[…] از اینکه شیائومی می میکس ۳ معرفی شد، Lei Jun یک از بنیان گذاران این شرکت به کاربران گوشی های […]
ویدئو جذاب از شیائومی می میکس ۳: سرعت بالا، طراحی زیبا و دوربین با کیفیت – شیائومی دی 9, 1397 - 2:01 ب.ظ
[…] از کاربران را به سمت  خود جلب کند. یکی از محصولات جذاب شیائوم می میکس ۳ بود که واقعا عملکرد خوبی را از خود نشان […]
دیدگاه بگذارید