کارت های جدید INNO3D با خنک کننده iCHILL 3X : یک کارت بخر دو نوع خنک کننده ببر

کارت های INNO3D را باید یکی از بهترین کارت گرافیک ها در زمینه ساختار حرفه ای و عملکرد عالی در جهان سخت افزارها دانست. با این که این شرکت علاقه زیادی به تبلیغات کارت های خود ندارد، اما مانند ضرب المثل “مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید” به واقع عملکردی عالی را بارها از آنها شاهد بودیم. این بار این شرکت با کارت های RTX 20 که رنگ و لعابی تازه به خود گرفته است، به میدان می آید.

INNO3D کارت های جدید را با سیستم خنک کننده جدید iCHILL روانه بازار می کند. این کارت ها در کنار اورکلاک کارخانه ای، دارای خنک کننده ای با نورپردازی RBG است و از یک نمایشگر OLED برای نمایش اطلاعاتی مانند دما استفاده می کند. تجربه این شرکت در ساخت کارت گرافیک های متفاوت، این بار به اوج خود رسیده است تا با ساخت کارتی حرفه ای از نظر طراحی و ساختار، محصولی کامل و خنک را به بازار عرضه کنند. خنک کننده iCHILL X3 در نسخه جدیدش این بار با عملکردی بهتر به کار گرفته شده تا توانایی بهتر دفع حرارت و جریان هوای بیشتر را از مزیت های آن دانست.

اما این تمام ماجرا نیست، INNO3D از یک ویژگی جدید در کارت هایش استفاده کرده که تا کنون هیچ شرکتی مشابه آن را نداشته است. معمولاً کاربرانی که به خنک بودن کارت خود اهمیت می دهند، قبل از خرید باید به نوع سیستم خنک کننده و فن ها دقت داشته باشند زیرا بعد از خرید دیگر نمی توان خنک کننده را تغییر داد. کاربرانی که کارت های جدید INNO3D را تهیه می کنند، شانس آن را دارند تا با یک خرید، هم صاحب خنک کننده ای با فن های سه گانه 90 میلی متری شوند و هم فن های دوگانه 100 میلی متری را در اختیار داشته باشند (ایده ای بسیار جذاب).

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

2 نظرات

کارت گرافیک GALAX RTX 2080 Ti HOF : کارتی که حرفه ای ها آن را انتخاب می کنند دی 3, 1397 - 4:12 ب.ظ
[…] خوش ساخت و حرفه ای است باید بین این کارت و کارت جدید ICHILL یکی را انتخاب […]
کارت گرافیک RTX 2080 Ti RNG Edition کالرفول : کارتی خاص با نمایشگر رنگی – بنچیمو دی 13, 1397 - 12:01 ب.ظ
[…] نمایشگر تک رنگ یا رنگی روانه بازار می شوند. پس از کارت INNO3D و GALAX، این بار نوبت به Colorful رسیده تا کارت گرافیکی با […]
دیدگاه بگذارید