سامسونگ گلکسی اس 10 5G برای برخی از کاربران مشکل ساز شد

سامسونگ گلکسی اس 10 5G

رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 با وجود مخصات فنی بسیار مناسب در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند مورد توجه بسیاری از کاربران و همچنین متخصصان حوزه گوشی های هوشمند قرار گرفت. در کنار این گوشی های هوشمند سامسونگ وعده رونمایی اولین گوشی 5G جهان را داد، سامسونگ گلکسی اس 10 5G. این گوشی هوشمند با بهره بردن از مودم های اختصاصی سامسونگ و کوآلکام به عنوان اولین گوشی با قابلیت پوشش شبکه های 5G جهان شناخته می شود و فروش این گوشی هوشمند از هفته پیش آغاز شده، که حال گزارشاتی از سوی کاربارن مبنی بر مشکل به وجود آمده برای گلکسی اس 10 5G چالش جدید را به وجود آورده است.

مشکل جدید برای جا به جایی از اینترنت LTE به 5G

همانطور که می دانید هنوز آن گونه که باید شبکه های اینترنتی نسل پنجم همه گیر نشده اما زمان زیادی تا رخ دادن این اتفاق نمانده و البته متاسفانه طبق معمول کاربران ایرانی باید زمان بیشتری منتظر باشند تا از سرعت فوق العاده شبکه های اینترنتی نسل پنجم لذت ببرند.

سامسونگ گلکسی اس 10 5G

در گزارشاتی که سامسونگ در یافت کرده، برخی کاربران در هنگام تغییر شبکه اینترنتی LTE به 5G با مشکل مواجه شده اند و یا بهتر است بگوییم گلکسی اس 10 5G سرعت مورد نظر 5G را ارائه نمی کند و یا زمانی که شبکه 5G را برای گوشی انتخاب می کنیم، بعد از مدتی به شبکه LTE تغییر پیدا می کند که البته شاید بتوان گفت یکی از دلایل محتمل برای این اتفاق همه گیر نشدن این شبکه های اینترنتی می باشد. اما گویا مشکل چیز دیگری می باشد و سامسونگ قول داده که مشکل به وجود آمده یک مشکل نرم افزاری می باشد و هیچ ربطی به مودم های 5G این شرکت ندارد و تا دو روز دیگر آپدیت جدیدی برای این محصول سامسونگ در دسترس قرار خواهد گرفت و مشکل به وجود آمده کاملا برطرف خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود