سامسونگ گلکسی A8s با رنگی خاص با همان مشخصات قبلی

سامسونگ گلکسی A8s اولین گوشی هوشمندی بود که از صفحه نمایش اینفینیتی o (صفحه نمایش بدون ناچ با حفره ای برای محل قرار گرفتن دوربین سلفی) بهره برد. این گوشی هوشمند به عنوان یک محصول میان رده به بازار عرضه شد. و این بار این گوشی هوشمند با رنگی خاص روانه بازار خواهد شد، رنگی که ترکیبی از چند رنگ متفاوت می باشد که ترکیب زیبایی را به این گوشی هوشمند داده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A8s

سامسونگ گلکسی A8s این بار زیباتر از همیشه

این گوشی هوشمند از صفحه نمایش بسیار زیبایی بهره بده البته نباید فراموش کرد که صفحه نمایش از جنس IPS LCD می باشد. تنها گوشی های هوشمند که قرار است از صفحات نمایش با ناچ زیبای اینفینیتی o از جنس اولد استفاده کند، گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 می باشد.

مشخصات فنی رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیاگابایتی به همراه صفحه نمایش یکدست با نسبت تصویر بالای 19.5 به 9 می باشد. این گوشی هوشمند با توجه به میان رده بودن از اسنپدراگون 710 استفاده کرده که انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

با توجه به تصویری که مشاهده می کنید، رنگ زیبای خاصی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، قیمت این محصول نیز تغییری نکرده است و با قیمت 410 دلاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با توجه به نزدیک شدن به ولنتاین سامسونگ چنین انتخابی را برای این مراسم در نظر گرفته است. تا بار دیگر بازار گوشی های هوشمند میان رده را در دست بگیرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود