سامسونگ گلکسی A8s زودتر از هوآوی nova 4 رونمایی خواهد شد

سامسونگ گلکسی A8s با صفحه نمایش اینفینیتی O

صفحات نمایش اینفینیتی O قرار است برای اولین بار در گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی A8s و هوآوی nova 4 استفاده شد. بعد از معرtی گلکسی A8s هوآوی اعلام کرد زودتر این شرکت کره ای گوشی هوشمندی با صفحه نمایش اینفینیتی O معرفی خواهد کرد.

گلکسی A8s زودتر از nova 4 رونمایی خواهد شد

در حالی که ساعاتی از منتشر شدن تیزر هوآوی مبنی بر تاریخ رونمایی nova 4 نمی گذرد سامسونگ در صورتی که خبر از رونمایی محصول جدید خود برای سال آینده میلادی را داده بوده است در اقدامی غافلگیرانه ای بنری را منتشر کرده است که خبر از رونمایی گلکسی A8s برای 10 دسامبر (دوشنبه 19 آذر) یک هفته زودتر از رونمایی هوآوی nova 4 قرار است خود را به کاربران و دوست داران گوشی های هوشمند مجهز به این صفحه نمایش معرفی کند.

تیزر رسمی تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی A8s

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A8s

Nova 4 و گلکسی A8s قرار است هر دو ازصفحه نمایش LCD ساخته شده شرکت چینی BOE استفاده کنند، اما گویا سامسونگ قرار است از سهام بیشری برای صفحات نمایش اینفینیتی O برخوردار شود.

صفحه نمایش 6.3 اینچیبا رزولوشن 2340×1080 با نسبت صفحه نمایش 19.5 به 9 برای سامسونگ گلکسی A8s در نظر گرفته شده است. پردازنده اسنپدراگون 710 با رم 6 گیگابایتی و سنسور 24 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند از دیگر مشخصاتی است که در حال حاضر از این گوشی هوشمند منتشر شده است.

هوآوی nova 4

درست است که این تاریخ ها برای رونمایی گلکسی A8s و nova 4 در نظر گرفته شده است اما امکان آن وجود دارد هرکدام از این شرکت ها برای اینکه نام خود را به عنوان اولین شرکت بهره برده از چنین صفحه نمایشی ثبت کند تاریخ های اعلام شده را زودتر از موعد مقرر روانه بازار کند.

حال باید منتظر بود و دید این رقابت هیجان انگیز با پیروزی کدامیک از این شرکت های معتبر عرصه گوشی های هوشمند همراه خواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل شوند

دوچرخه برقی Amflow PL شرکت DJI در سه ماهه چهارم سال 2024 عرضه می‌شود

سامسونگ اولین تراشه 3 نانومتری مبتنی بر فناوری GAA را معرفی کرد : Exynos W1000