سامسونگ گلکسی M20 دومین گوشی هوشمند میان رده سری M

سامسونگ گلکسی M20

همانطور که پیش بینی شده بود سال میلادی جدید، سال شکوفایی گوشی های هوشمند میان رده خواهد بود. در این میان رقابت شرکت های سامسونگ و هوآوی بیشتر از باقی شرکت های عرصه گوشی های هوشمند بوده است. هوآوی با اعلام رونمایی گوشی هوشمند میان رده honor 8A سرمایه گذاری بالایی برای گوشی های هوشمند میان رده خود در نظر گرفته است. در این میان سامسونگ قرار است گوشی های هوشمند میان رده جدید سری M خود را جایگزین گوشی های سری c و J کند. حال بعد از دریافت مجوز برای تولید گوشی سامسونگ گلکسی M10 این غول کره ای مجوز ساخت گوشی هوشمند میان رده گلکسی M20 جدید خود را نیز گرفته است.

سامسونگ گلکسی M20

در میان گوشی های هوشمند میان رده جدید گویا ناچ واتر دراپ از از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و سامسونگ برای این گوشی هوشمند جدید خود نیز تصمیم به استفاده از چنین ناچی گرفته است. گلکسی M20 از یک صفحه نمایش 6.13 اینچی بهره برده است که با توجه به ناچ استفاده شده صفحه نمایشی یک دست و یکپارچه ای را به شما ارائه می دهد.

سامسونگ گلکسی M20

از جمله نقاط قوت این گوشی هوشمند جدید می توان به باتری 5000 میلی آمپری آن اشاره کرد و البته پردازنده اگزینوس 7885 که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، البته احتمال آن نیز می رود که گلکسی M20 از چیپست اگزینوس 7904 استفاده کند.

رم 3 گیگابایتی با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء میکرو اس دی  به همراه دوربین اصلی دوگانه 13+2 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی  از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند خواهد بود.

هنوز مشخص نشده است که آیا سامسونگ تصمیم به رونمایی این سری جدید گوشی های هوشمند میان رده خود بصورت همزمان دارد یا خیر اما قطعا حساب زیادی بر روی گوشی های سری M خود باز کرده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد