معرفی مانیتور گیمینگ گیگابایت در CES 2019 : تکمیل پازل محصولات AORUS

نام تجاری AORUS گیگابایت روز به روز در حال گسترش است. گیگابایت مدتی است که با این نشان تجاری گیمینگ، محصولاتی ویژه و خاص را روانه بازار می کند. این خانواده گیمینگ با عملکردی عالی و ظاهری جذاب در انتظار تولد مانیتور گیمینگی هستند که در نمایشگاه CES 2019 معرفی می شود.

گیگابایت پس از تولید کارت گرافیک، مادربرد، رم و لوازم جانبی، به فکر تولید مانیتور گیمینگ افتاده تا شانس خود را در این بخش از بازار امتحان کند. خبرها حاکی از آن است که این مانیتور از پنل 27 اینچ IPS با وضوح 1440×2560 پیکسل بهره برده است. گیگابایت در کنار رزولوشن و طراحی چشم گیر این مانیتور، از دیگر ویژگی هایی همچون نرخ بروزرسانی 144 هرتز، پشتیبانی از چرخه 10 بیتی رنگ، پشتیبانی از HDR و البته تکنولوژی FreeSync ای ام دی استفاده کرده است.

اولین مانیتور گیگابایت با نشان تجاری AORUS، با فناوری Low Blue Light سعی بر این دارد تا جلوگیری کند از اشعه های مضر و آسیب رساندن به چشم کاربران خصوصاً در نور کم و استفاده طولانی مدت. گیگابایت برای گیمرها فناوری تثبیت کننده هدف، بهبود جزئیات در سایه ها و Super Resolution را در نظر گرفته است.

همچنین گیگابایت برای راحتی کاربر و افزایش زاویه دید، پایه ای با چرخش 90 درجه و برای زیبایی بیشتر مانیتور، از نوارهای نورپردازی RGB استفاده کرده است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از این مانیتور دریافت کنید باید تا تاریخ 16 ژانویه منتظر معرفی این مانیتور بمانید.

پست های مرتبط

LG Display قصد دارد پنل‌های OLED گیمینگ با نرخ تازه‌سازی و وضوح قابل تنظیم را به تولید انبوه برساند

شرکت AOC از مانیتور گیمینگ پیشرفته خود به نام AGON Pro AG246FK رونمایی کرد

شرکت TCL از دو مانیتور گیمینگ 27 و 34 اینچی رونمایی کرد