کامل شدن پازل گوشی های هوشمند میان رده سری M سامسونگ با گلکسی M30

سامسونگ گلکسی M30

سامسونگ که سری جدید M خود را به گوشی های هوشمند میان رده اختصاص داده است این پازل سه تیکه را با معرفی سامسونگ گلکسی M30 کامل کرد. چند روز پیش مجوز ساخت گلکسی M10 صادر شد و صبح امروز نیز دومین گوشی میان رده این سری جدید، گلکسی M20 نیز مجوز ساخت گرفت حال نیز نوبت سومین گوشی سری M سامسونگ رسیده است.

سامسونگ گلکسی M30 کاملترین گوشی سری M

با نگاهی سطحی به گوشی های هوشمند میان رده سری M می بینم که گلکسی M20 از امکانات بهتری به نسبت گلکسی M10 بهره برده است و حال گلکسی M30 نیز از امکاناتی بهتر به نسبت دو گوشی هوشمند دیگر این سری بهره برده است.

می توان گفت که تمام مشخصات فنی گلکسی M30 بسیار بهتر از دو گوشی هوشمند دیگر این سری می باشد، صفحه نمایش بزرگتر 6.38 اینچی با رزولوشن 1080×2280 پیکسلی و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری از جمله مشخصات فنی این گوشی هوشمند میان رده می باشد.

سامسونگ گلکسی M30

یکی از بهترین و جالب ترین امکانات این گوشی هوشمند با توجه به میان رده بودنش بهره بردن از سه دوربین اصلی می باشد که آخرین بار سامسونگ برای گلکسی A7 از دوربین سه گانه اصلی استفاده کرده بود. گلکسی M30 نیز از سه سنسور 13+5+5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره برده است. درست است که شاید سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند چندان قدرتمند به نظر نمی رسد اما دوربین سه گانه اصلی برای یک گوشی هوشمند میان رده قابلیت بسیار مناسبی می باشد.

سامسونگ گلکسی M20

سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز قدرتمندتر از سنسور های دوربین سلفی استفاده شده برای دو گوشی هوشمند دیگر این سری می باشد. باید گفت در میان رقابت شرکت های سامسونگ و هوآوی برای تولید گوشی های هوشمند میان رده تا به الان سامسونگ عملکرد بهتری را از خود نشان داده است و باید دید هوآوی چه واکنشی را نشان خواهد داد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !