سفید پوش های جدید MSI از کیس و پاور تا مادربرد و خنک کننده

قطعات سخت افزاری و محصولات جانبی سفید رنگ مدتی است که بین کاربران محبوبیت بالایی پیدا کرده. از این رو شرکت های تولید کننده در حال گسترش محصولات جدید با رنگ سفید هستند. در این میان MSI هوای دوست داران قطعات سفید رنگ را داشته و در حال کار بروی طیف وسیعی از محصولات جدید با ساختاری بهینه و رنگ سفید است. اگر به فکر بروزرسانی قطعات هستید یا سیستم جدیدی می خواهید، ام اس آی فرصتی ایده آل برای شما در نظر گرفته است.

اژدهای تایوانی محبوب ترین قطعات بین کاربران را انتخاب کرده تا نسخه ای بهینه با تن پوش سفید را از آنها بسازد. خنک کننده محبوب MSI اینبار با رنگ سفید و ظاهری جذاب تر با نام MAG CORELIQUID 240R V2 WHITE وارد بازار می شود. همینطور کیس پر طرفدار GUNGNIR 110R با رنگ سفید MPG GUNGNIR 110R WHITE نام گرفته و پاور MPG A750GF WHITE هم به این مجموعه اضافه شده است.


به زودی طیف وسیعی از تجهیزات جانبی گیمینگ MSI با گارانتی آونگ به بازار عرضه می شود


کیس گیمینگ MPG GUNGNIR 110R WHITE

کیس گیمینگ MPG GUNGNIR 110R که با استقبال خوبی روبرو شد، اکنون به شکل سفید عرضه می شود. در بخش نمای جلو، با ساختار هرمی به همراه شیشه و دریچه های مختلف جریان هوا و البته فن های سه گانه ARGB شاهد ظاهری جذاب هستیم. پنجره جانبی با شیشه حرارت دیده شده، نمای خیره کننده ای از نور داخلی و قطعات را ارائه می دهد. در پنل بالا و درگاه I/O یک پورت USB 3.2 Gen 2×2 Type-C (20 گیگابیت بر ثانیه) برای انتقال داده با سرعت بالا، پورت های USB 3.2 Gen 1 Type-A، دو جک 3.5 میلی متری صدا و یک دکمه سوئیچ LED وجود دارد که می تواند به شما در کنترل سریع جلوه های روشنایی کمک کند.

خنک کننده پردازنده MAG CORELIQUID 240R V2 WHITE

طبق معمول، MAG CORELIQUID 240R V2 WHITE دارای نورپردازی خیره کننده ARGB و یک بلوک قابل چرخش است. موتور سه فاز در واتر پمپ حداقل ارتعاشات را ایجاد می کند این در حالی است که واتر پمپ در رادیاتور طراحی شده که باعث کاهش نویز و افزایش طول عمر پمپ می شود. همچنین این خنک کننده از سوکت LGA 1700 پشتیبانی می کند.

پاور MPG A750GF

منبع تغذیه گیمینگ MPG A750GF WHITE با ظاهری جدید، همان عملکرد پایدار را ارائه می دهد. پاور MPG A750GF توان 750 وات را ارائه می‌کند و دارای گواهی طلایی 80 پلاس با راندمان بالا است که می‌تواند از جدیدترین کارت گرافیک ها و پردازنده قدرتمند به خوبی پشتیبانی کند. طراحی کاملا ماژولار و کابل های مسطح آن راحتی را برای کاربران هنگام نصب آن فراهم می کند. همچنین استفاده از خازن های تمام ژاپنی و ماژول های با کیفیت از دیگر ویژگی های این پاور است.

مادربرد MPG Z690 FORCE WIFI و MAG B660M MORTAR WIFI

مادربرد MPG Z690 FORCE WIFI با تن پوش نقره ای روشن دارای 2 اسلات PCIe 5.0 x16 و 5 اسلات داخلی M.2 شامل 4 اسلات M.2 Gen4 x4 است. علاوه بر این، MPG Z690 FORCE WIFI دارای مدار قدرت 18 فاز VRM پردازنده با آمپراژ 75 آمپر است تا از قوی ترین پردازنده نسل 12 اینتل به خوبی پشتیبانی کند.

مادربرد سفید پوش MSI MAG B660M MORTAR WIFI از PCIe 4.0 پشتیبانی می کند که پهنای باند انتقال 64 گیگابایت بر ثانیه را فراهم می کند. مجهز به مدار قدرت 12 فاز با سیستم انتقال قدرت دو کانکتور 8 پین و PCB با ساختار 6 لایه با 2 برابر مس بیشتر برای تضمین جریان پایدار برای تحویل به پردازنده و دیگر بخش های مهم است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد