سونی مستند جذاب ساخت بازی God of War را منتشر کرد

وقتی صحبت از بازی های انحصاری پلی استیشن در میان باشد، امکان ندارد که به بازی بزرگ God of War اشاره ای نشود. سری بازی های خدای جنگ نه تنها از محبوب ترین بازی های پلی استیشن، بلکه جزء پرطرفدارترین بازی های ویدئویی تمام دوران هاست.

آخرین قسمت این بازی آوریل سال گذشته توسط سونی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و همان طور که انتظار میرفت، در دسته بهترین بازی های سال 2018 قرار گرفت و جز پرفروش ترین عناوین سال گذشته نیز بود. همچنین یکی از نامزدهای دریافت بهترین جایزه سال بود که موفق به کسب آن نیز شد تا همه چیز در حد و شان این بازی فوق العاده باشد.

روند ساخت یک بازی به بزرگی God of War میتواند برای طرفداران بازی بسیار هیجان انگیز باشد. پیش از رویداد State of Play که روز گذشته توسط سونی برگزار شده بود، شایعاتی مبنی بر انتشار فیلم ساخت این بازی شنیده میشد و این شایعه روز گذشته به حقیقت پیوست.

سونی مستندی تقریبا 2 ساعته از پشت صحنه ساخت بازی God of War با عنوان “خیزش کراتوس” منتشر کرده که داستان 5 ساله ساخت این بازی را به نمایش میگذارد. این مستند در کانال یوتیوب پلی استیشن منتشر شده که از این لینک میتوانید آن را به طور کامل و در کیفیت های گوناگون مشاهده کنید.

منبع: Engadget

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024