شارژ صد درصدی گوشی انعطاف پذیر ویوو iQOO در مدت زمان 46 دقیقه

در حالی که پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا شاهد معرفی رسمی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی Fold در مراسم رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 بودیم، و بعد از آن هوآوی از گوشی انعطاف پذیر میت ایکس خود با طراحی بسیار زیبایی پرده برداری کرد، ویوو نیز پیش از این خبر رونمایی اولین گوشی انعطاف پذیر خود را داده بود. ویوو  iQOO قرار است به عنوان اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت رونمایی شود.

ویوو iQOO، رکورد دار کوتاه ترین مدت زمان شارژ کامل

شاید که نه قطعا یکی از معیار های بسیار با اهمیت برای بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند، مدت زمان شارژ شدن کامل آن محصول می باشد و فناوری های شارژ سریع نیز با تحقق چنین هدفی برای گوشی های هوشمند در نظر رفته شده اند. گوشی های انعطاف پذیر با توجه به بهره بردن از صفحه نمایش بزرگ سوای نیاز به یک باتری قدرتمند باید توانایی شارژ شدن در کوتاه ترین زمان ممکن را داشته باشند.

شارژ کامل گوشی ویوو iQOO در مدت زمان 46 دقیقه

در تصویر منتشر شده شاهد شگفتی قدرتمندی برای این گوشی خاص و جذاب ویوو می باشیم. در تصاویری که مشاهده می کنید، که مربوز به ویوو iQOO می باشد، این گوشی هوشمند برای شارژ 5 درصدی تنها به مدت زمان 16 دقیقه نیاز دارد و جالب تر اینکه در مدت زمان بسیار کوتاه 46 دقیقه شاهد شارژ شدن کامل این گوشی هوشمند می باشیم.

در حالی که ممکن است امروز این گوشی هوشمند رونمایی شود، قابلیت ها جالب در نظر گرفته شده نشان می دهد که ویوو iQOO آماده رقابت با گوشی های هوشمند قدرتمند انعطاف پذیر سامسونگ و هوآوی که به تازگی رونمایی شده اند می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود