شایعات جدید در خصوص دوربین شیائومی می میکس 3

بعد از اخبار اولین گوشی هوشمند مجهز به 10 گیگابایت رم و قابلیت پشتبانی از شبکه اینترنت نسل پنجم، حال تیزر جدیدی  در شبکه اجتماعی ویبو چینی از این شرکت برای دوربین شیائومی می میکس 3 منتشر شده است که نشان دهنده قابلیت عکس برداری در نور کم و شب می باشد، که با توجه به مشخصات سنسور های این محصول که در ادامه به آن می پردازیم، خواهیم دید که این گوشی هوشمند توانایی عکسبرداری در شرایط نور کم را به خوبی دارد.

تیزر دوربین سلفی پاپ آپ شیائومی می میکس 3 . این قابلیت جذابیت این محصول جدید را از دید کاربران بسیار بالا برد و همگان منتظر یک گوشی با قابلیت های متنوع می باشند. دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی پاپ آپ این گوشی هوشمند، علاوه بر عکس های سلفی با کیفیت برای قفل گشایی تصویر چهره نیز استفاده می شود.

همچنین پردازنده قدرتمند کوآلکام اسنپدراگون 845 همانند گلکسی نوت 9 برای گوشی شیائومی می میکس 3 در نطر گرفته شده است. دوربین دوگانه 20+16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با قابلیت سوپر اسلوموشن با سرعت 60 فریم در ثانیه نشان می دهد که این محصول توانایی عکاسی با کیفیت در نور کم را به خوبی دارد. همچنین نباید فراموش کنیم که این محصول جدید شرکت شیائومی قرار است از جمله اولین محصولاتی باشد که مجهز به رم 10 گیگابایتی با قابلیت پوشش شبکه 5G خواهد بود. همچنین احتمال می رود این گوشی هوشمند جدید به عنوان پرچمدار این شرکت از صفحه نمایش بزرگتر 6.4 اینچی نسبت به پرچمدار قبلی  شیائومی می میکس 2 با صفحه نمایش 5.99 اینچی بهره ببرد، و نسبت تصویر 19.5 به 9 نشان از بلند قد تر شدن شیائومی می میکس 3 نسب به نسل قبلی خود می دهد.

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد