شایعه: سری گوشی‌های گلکسی اس 25 از تراشه Exynos 2500 بهره می‌برند

سری گوشی گلکسی اس 25 شرکت سامسونگ  هنوز تا زمان معرفی شدن در رویداد Galaxy Unpacked در ماه ژانویه سال 2025 راه زیادی را در پیش دارد. با این حال شایعه جدید ادعا می‌کند که گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ از تراشه Exynos 2500 استفاده می‌کند. ولی احتمالاً این شایعه به حقیقت نپیوندد.

باید در نظر داشت که سامسونگ با کوالکام قراردادی چند ساله برای استفاده از چیپست‌های اسنپدراگون منعقد کرده بود. بنابراین، با این وجود، واضح است که گوشی گلکسی اس 25 به جای Exynos 2400 دارای اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود. با این حال، این شایعه به چنین چیزی اعتقاد ندارد. البته، این شایعه به طور کامل از احتمال استفاده چیپست‌های اسنپدراگون شرکت کوالکام در تمام گوشی‌های گلکسی دوری نمی‌کند. فقط ادعا می‌کند که این تراشه‌ها به سری گلکسی Z محدود خواهند شد که تا به اینجا منطقی است، اما با توجه به اینکه گلکسی S خط تولید اصلی گوشی‌های سامسونگ است و سری گوشی‌های Z بر اساس سری گوشی‌های S است، حذف سری گوشی‌های گلکسی اس 25 از استفاده‌ی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 اصلاً منطقی نیست.

حتی اگر در نظر بگیریم که تراشه Exynos 2400 در مقایسه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 عملکرد مناسبی دارد، باز هم برای استفاده در سری گوشی‌های گلکسی S25 منطقی نیست. البته هنوز برای این صحبت‌ها زود است و حداقل باید چند هفته یا حتی ماه‌ها صبر کنیم تا واقعیت این ماجرا را بدانیم، زیرا در نهایت همه چیز به تصمیم سامسونگ بستگی دارد.

پست های مرتبط

هر آنچه در مورد Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 می‌دانیم

مشتریان TSMC با افزایش قیمت تراشه‌های 3 نانومتری در ازای یک شرط موافقت کردند

اپل قرار گرفتن فروشگاه Epic Games را در اپ‌استور کشورهای عضو اتحادیه اروپا تایید کرد